וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: צפי לירידות שערים בפתיחה בעקבות המגמה השלילית בוול סטריט אתמול

נתן שבע

14.9.2005 / 17:07

מניות חברות הליסינג התפעולי ינסו להתאושש מהחבטה שספגו אתמול; טבע פותחת בפער שלילי של 0.2% וליפמן בפער שלילי של 1.2%; הפועלים ירדה 5% בשבוע האחרון



לאחר רמות השיא שנקבעו בתחילת השבוע עצרו המשקיעים אתמול לנוח ולממש חלק מהרווחים. הבוקר העריכו פעילים כי מגמת הדשדוש שאיפיינה את הימים האחרונים עשויה להימשך גם היום. אלה העריכו שהמסחר יפתח בירידות קלות בשל המגמה אתמול בוול סטריט ופערי ארביטראז' שלילים במניות הדואליות.



מניות הבנקים הגדולים המשיכו להתממש גם אתמול לאחר הרמות הגבוהות אליהן הגיעו בשבוע שעבר כבר ירדה כ-5% בשבוע האחרון. אתמול היו אלה בעיקר הזרים שמכרו מניות בנקים אם כי ניכרו גם רכישות מצד זרים אחרים אך בהיקפים קטנים יותר מההיצעים.



למרות המימושים במניות הבנקים אלה לא גרמו לירידות חדות במדדים דבר שמעיד על עוצמתו של השוק המניות כולו. במקביל בלטה אתמול המגמה של המעבר של המשקיעים בעיקר למניות השורה השניה לאחר שמניות המעו"ף נמצאות ברובן במחירי שיא.



בוול סטריט הסתיים אתמול המסחר בירידות שערים בעקבות מימושי רווחים לאחר גל העליות האחרון. מדד הנאסד"ק ירד ב-0.5% ומדד הדאו ג'ונס איבד 0.8%.



מניות הליסינג, וניו קופל, צפויות לרכז פעילות ערה גם היום לאחר ש"נחתכו" בכ-10% אתמול בתגובה לשינוי המיסוי על כלי הרכב. המהלך אמור להוזיל את מחירן של כלי הרכב החדשים אך גם את אלה המשומשים ובעצם לשחוק את ערך המכוניות שברשות החברות. מנגד, זכו אתמול יבואניות הרכב לדחיפה רצינית קדימה.

פותחת בפער ארביטראז' חיובי של 1.1% לאחר שכבר זינקה אתמול ב-6.5% בתל אביב. אתמול העלה בית ההשקעות פירסט אלבני את המלצתו למניה מ"נייטרלי ל"קנייה".



עוד בדואליות: פותחת בפער שלילי של 0.2%, בפער שלילי של 1.2% ופריגו בפער שלילי של 1.3%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully