וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת סקאל מנהלת מגעים להכנסת חברת FOX כשותפה בסקאל ספורט

סיון קלינגבייל

14.9.2005 / 9:15

כך נודע ל-TheMarker; גורמים בענף אומרים כי בעבר ניהלה סקאל מגעים גם עם קבוצת גולף, אך אלה לא הבשילו לכדי הסכם; קבוצת סקאל מחפשת שותף אסטרטגי לפעילות החברה



קבוצת סקאל מנהלת מגעים עם חברת FOX במטרה להכניסה כשותפה בסקאל ספורט או להקים חברת שיווק ויבוא מותגים - כך נודע ל-TheMarker. גורמים בענף אומרים כי בעבר ניהלה סקאל מגעים גם עם קבוצת גולף, אך אלה לא הבשילו לכדי הסכם.



אתמול פורסם כי ניופאן רכשה 50% מפעילות יבוא המותגים LG ו-JVC של סקאל, וכי שתי החברות הקימו חברה משותפת ליבוא ושיווק מותגים אלו בישראל. לדברי בכירים בענף, סקאל, המייבאת לישראל כמה מהמותגים המובילים בעולם כגון טימברלנד, קדס פולו, ראלף לורן ו-bebe ועוד, בוחנת את האפשרות להקים חברה משותפת עם ניופאן או להכניס שותף לפעילות סקאל ספורט, העוסקת ביבוא ושיווק מותגי אופנה. ההערכות הן כי קבוצת גולף, שאיבדה את הייצוג של ליוויס בישראל, מעוניינת בחלק ממותגי סקאל. דוברת קבוצת סקאל מכחישה את הידיעה. גם בקבוצת גולף הכחישו את הידיעה.



כפי שפורסם ב-TheMarker, קבוצת סקאל מחפשת שותף אסטרטגי לפעילות החברה. סקאל התקשרה לצורך איתור שותפים אופציונליים עם דן טהורי, כלכלן הנחשב ממקורביו של נוחי דנקנר ומי שבחן עבור שופרסל את עסקת רכישת קלאבמרקט.



במקביל נודע ל-TheMarker כי סקאל דיוטי פרי הפסיקה לעבוד עם חברת דלתא פילם, יבואנית קודאק ומינולטה. דוברת סקאל אמרה בתגובה: "סקאל הפסיקה לעבוד עם דלתא פילם כי החברה לא עמדה בתנאים המסחריים עם סקאל. סקאל החלה ליבא את המותג מינולטה באופן עצמאי בגלל הפרשי מחירים.



"בנוסף למינולטה מתמקדת סקאל דיוטי פרי בשיווק מותגים מובילים אחרים כמו סוני, קאנון, פוג'י אולימפוס קודאק ועוד. עוד אמרה הדוברת כי סקאל בוחנת גם את האפשרות לייבא ישירות את קודאק. סקאל דיוטי פרי היא הגורם המשמעותי ביותר בתחום הצילום בישראל עם נתח שוק של 25%, והיא מתמקדת באסטרטגיית מחירים אגרסיווית במטרה להפוך את תחום הצילום לנגיש לצרכן הישראלי".



מחברת דלתא פילם נמסר כי "דלתא פילם אינה נוהגת לדון מעל דפי העתון במדיניות המסחר שלה עם המשווקים השונים".



חברת פוקס סרבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully