וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: טוקיו ירדה ב-0.5% בהובלת חברות היצוא; סיאול עלתה ב-1.1% בהובלת יצרניות האלקטרוניקה

הדר תדמור

14.9.2005 / 10:23

בטחון הצרכנים באוסטרליה ירד לשפל של למעלה משנתיים בשל העלייה במחירי הנפט בעולם; מניית יצרנית השבבים הקוריאנית הייניקס עלתה ב-7%



בורסת טוקיו רשמה את הירידה הראשונה שלה מזה ארבעה ימים בהובלת חברות היצוא. בורסת טוקיו ירדה ב-0.5%; הבורסה בסיאול רשמה עלייה של 1.1%, בהובלת יצרניות האלקטרוניקה; הונג קונג יורדת ב-0.1%.



בטחון הצרכנים באוסטרליה ירד בספטמבר לשפל של מעל לשנתיים בשל העלייה במחירי הנפט בעקבות הוריקן קתרינה בארה"ב. מדד בטחון הצרכנים באוסטרליה רשם ירידה של 13.3% לעומת אוגוסט ועמד על 100.3 נקודות, השיעור הנמוך ביותר מאז מארס 2003. למרות הירידה בבטחון הצרכנים, רשם מדד האול אורדינריז בסידני עלייה של 0.4%.



הייצור התעשייתי בסין רשם עלייה של 16% בחודש אוגוסט בהובלת ייצור המכוניות והפלדה. העלייה בייצור התעשייתי בכלכלה בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם תסייע לסין ליצור כ-9 מיליון משרות חדשות בשנה הקרובה, בהתאם למטרות שהציבה לעצמה ממשלת סין. הייצור התעשייתי של המכוניות בסין רשם עלייה של 46% בחודש אוגוסט, ואילו ייצור הפלדה עלה ב-28%.



מניית סוני, יצרנית האלקטרוניקה לצרכן השנייה בגודלה בעולם, רשמה ירידה של 1.5%. TDK, יצרנית האלקטרוניקה היפאנית, רשמה ירידה של 1.9%.



מניית יצרנית השבבים הקוריאנית הייניקס זינקה ב-7%. מניית סמסונג אלקטרוניקס עלתה ב-1.2%.



מניית יצרנית השבבים הסינגפורית צ'רטרד עלתה ב-1.7%, מניית יצרנית השבבים הטייוואנית טייוואן סמיקונדקטורס עלתה ב-0.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully