וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: הדולר מוסיף 0.1% לרמה של 4.531 שקלים; היורו יורד ב-0.2% לרמה של 5.557 שקלים

טל לוי

14.9.2005 / 15:38

הבינלאומי: "הדולר-שקל בישראל עוקב אחר ביצועי הדולר בעולם אשר התחזק בעקבות נתוני מקרו טובים שפורסמו אתמול בארה"ב"



הדולר, שנמצא במגמת עלייה זה שבוע וחצי, פותח את יום המסחר בהתחזקות קלה של 0.1% לרמה של 4.531 שקלים. היורו יורד ב-0.2% לרמה של 5.557 שקלים.



"הדולר עלה בבוקר והגיע ל-4.535 וברמות אלה נראו המרות מט"ח בשוק אשר החזירו את הדולר לרמות של 4.53 שקלים", אומר מנהל חדר עסקות מט"ח בבנק הבינלאומי, דרור זקש ומוסיף כי הפעילות בשוק המט"ח מצטיירת היום כדלה.



אתמול פורסם בארה"ב מדד הסחר וממנו עלה כי הגירעון במאזן הסחר של ארה"ב הצטמצם ב-2.6% לעומת יוני, ל-57.9 מיליארד דולר. תחזיות הכלכלנים היו לגירעון של 59.5 מיליארד דולר, אך הממשל תיקן את הנתון של יוני מ-58.8 מיליארד דולר ל-59.5 מיליארד דולר. הירידה בגירעון מאזן הסחר התרחשה למרות מחירי הנפט הגבוהים, המייקרים את היבוא של מוצרים מבוססי נפט לארה"ב.



מדד נוסף שפורסם אתמול בארה"ב היה מדד המחירים ליצרן (PPI) לחודש אוגוסט אשר שיקף עלייה של 0.6% במחירים ליצרנים לעומת יולי בשל עליית מחירי האנרגיה. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה התנודתיים, נותר ללא שינוי. הדו"ח לא כלל את השפעות קתרינה, שהיכתה רק בסוף אוגוסט.



"הנתונים הטובים הללו חיזקו מעט את הדולר בעולם והדולר-שקל בישראל עלה בהתאם", אומר זקש, "אנו עוקבים אחר האירועים בעולם וממתינים לכניסת נתונים חדשים במישור המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully