וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה נגד שי ודרור: התבטאויות השניים על שרת החינוך בטקס אנשי השנה הפכו למפגן זול ומבזה

בועז גריילסמר

14.9.2005 / 14:11

השניים התייחסו לאיבריהם המוצנעים של לימור לבנת ובנה; הרשות פתחה בהליך הפרה נגד זכיינית ערוץ 2 קשת אשר שידרה את הטקס; מוטי שקלאר: "זוהי גלישה למקומות נחותים"



הרשות השנייה יוצאת נגד ההתבטאויות של שי גולדשטיין ודרור רפאל בטקס אנשי השנה ששודר בערוץ 2 ביום שני בערב. במהלך השידור התייחסו שי ודרור לפטמותיהם של שרת החינוך, לימור לבנת, ובנה, יאיר הניג, במסגרת הגשת אחד הפרסים.



מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, אמר היום: "זוהי גלישה למקומות נחותים. שוב ניסיון לעשות 'החפצה' של גוף האישה בביטויים שאין להם מקום בכלל ובטח לא בערוץ מרכזי בטלוויזיה. לא יעלה על הדעת שימוש בסאטירה שיש בה כדי לפגוע בכבוד האדם ובמקרה זה בכבוד האישה, בצורה שאינה מקובלת עלינו ועל ידי הצופים". שקלאר הודיע כי הרשות פותחת בהליך הפרה מול הזכיינית קשת.



בנוסף אמרה יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש: "תוכן הפינה ששודר, שאמור היה להיות סאטירי, הפך למפגן זול ומבזה. איני מאמינה כי החוק וכללי הרשות מתירים שידור תכנים כה נמוכים ומבזים תוך שימוש נלוז באיברים אינטימיים של נשים ושל קטינים". דאבוש הוסיפה כי היא מצפה שמנכ"ל הרשות יפעל לאלתר בהתאם לנוהלי הפרות הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully