וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל בד מנסים להרים ראש: מציבים יעד מכירות כפול בתוך 4 שנים אל מעבר למיליארד שקל

נתן שבע

14.9.2005 / 14:46

החברה סבלה ברבעונים האחרונים מירידה ברווחים, בין היתר, בשל העלייה במחירי הגלם והתחרות; מניית החברה איבדה כ-40% משווייה ב-15 החודשים האחרונים



יצרנית המגבונים הלחים מקיבוץ משואות יצחק משגרת היום לבורסה פירוט של תוכנית הכוללת יעדים אסטרטגיים אותם הציבה לעצמה. גולת הכותרת היא הצבת יעד של הכפלת היקף המכירות של החברה בתוך ארבע שנים.



את מחצית השנה סיימה החברה עם הכנסות של 290 מיליון שקל, כך שיעד המכירות שמציבה לעצמה החברה ב-2009 עומד יותר מ-1.1 מיליארד שקל.



על בד מציינת כי היא שואפת להעמיק את אחיזתה כאחד משלשות השחקנים המובילים בעולם בתחום המגבונים הלחים. החברה מסתמכת על מספר גורמים שיובילו לצמיחה, כשבראש ובראשונה היא בונה על צמיחה של כ-5% בביקושים, בשנה, מצד לקוחותיה.



החברה מתכוונת להגדיל את היקף פעילותה בשוק האמריקאי בעקבות המפעל שהוקם, והחל לפעול בשלהי השנה שעברה. בנוסף, מתכוונת החברה להעמיק את אחיזתה בשוק האירופי ולחזק את נוכחותה מול מותגים בינ"ל בצפון אמריקה ובאירופה.



בנוסף, היא מתכוונת להעמיק את הכיסוי הגיאוגרפי העולמי ולחזק את הנוכחות במזרח אירופה, בדרום אמריקה ובאסיה. במדינות המתפתחות (דוגמת מזרח אירופה, דרום אמריקה ואסיה, למעט יפן) שואפת החברה להגיע ליעד של 6% מנתח השוק.



שחיקה ברווחיות בעקבות עלייה במחירי חו"ג, וירידה בהיקף הלקוחות, הובילו את החברה לירידה ברווחיות במהלך שלושת הרבעונים האחרונים.



את מחצית השנה הראשונה מסיימת החברה עם הכנסות של 290 מיליון שקל וברווח נקי של 11.5 מיליון שקל, זאת לעומת הכנסות של 254 מיליון שקל וברווח של 19.5 מיליון שקל. מניית על בד איבדה במהלך ה-15 חודשים האחרונים 40% מערכה, והיא נסחרת כיום לפי שווי של 353 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully