וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המתנה לנתוני המכירות הקמעוניות והתפוקה התעשייתית; טבע קיבלה אישור לתרופה עם מכירות של 282 מ' ד'

אסף רותם

14.9.2005 / 23:11

חברת אינטגרציה מנורווגיה תשתמש בכלי הפיתוח של מג'יק; ריטליקס תשלב במוצריה תוכנות למידע עסקי; החוזים מצביעים על פתיחה ללא שינוי במדדי המניות; הנפט חוזר להתחזק



לאחר מימושי הרווחים שנרשמו אתמול בוול סטריט, מצביעים החוזים העתידיים על פתיחה ללא כיוון ברור של יום המסחר, לקראת פרסום נתוני המכירות הקמעוניות והתפוקה התעשייתית לחודש אוגוסט. לאחר פרסום הנתונים עשוי השוק לאמץ כיוון, בהתאם לפירוש שיינתן להם בשוק.



אתמול רשמו מדדי המניות המובילים ירידה של בין 0.5% ל-0.8%, למרות ירידה במחירי הנפט הגולמי, אינפלציה נמוכה מהצפוי במחירים הסיטונאיים וצמצום מפתיע בגירעון המסחרי של ארה"ב.



היום מצביעים החוזים על מגמה מעורבת עם שינויים קלים בלבד במדדים, כשברקע עולה מחיר הנפט ב-56 סנט ל-63.67 דולר, לאחר שהשלים אמש ירידה של 11% מאז השיא של סוף אוגוסט. במהלך יום המסחר תפרסם מחלקת האנרגיה של הממשל בוושינגטון את היקף מלאי הנפט והדלקים שנרשמו בשבוע שעבר בארה"ב.



עוד לפני הפתיחה יפורסמו נתוני המכירות הקמעוניות בארה"ב, אשר צפויות לירידה של 1.4%, לאחר עלייה של 1.8% שנרשמה ביולי. בנטרול מכירות כלי הרכב, צופים הכלכלנים בממוצע עלייה של 0.5% במכירות הקמעוניות באוגוסט.



התפוקה התעשייתית בארה"ב עלתה על פי התחזיות ב-0.2% באוגוסט, בהמשך לעלייה של 0.1% ביולי. ניצולת המכונות במפעלי התעשייה צפויה גם היא לעלייה של 0.1% לשיעור של 79.8%.



בשבוע הבא יעדכן הבנק הפדרלי המרכזי את גובה הריבית במשק האמריקאי, ובוול סטריט עדיין לא שולטת דעה ברורה בנוגע לשאלה האם ימשיך הנגיד גרינספאן להעלות את הריבית בשיעור מדוד של 0.25%, או שיעדיף להשהות את ההעלאה על רקע נזקי סופת ההוריקן קתרינה. נתוני המקרו שמפורסמים השבוע עשויים לחזק או להחליש את הערכות הכלכלנים בנושא גובה הריבית.



חדשות מסעירות בנוגע לנציגות הישראליות בוול סטריט לא נרשמה לפי שעה. תנסה להתאושש מירידה של 4.7% שרשמה אתמול ואשר הגיעה לאחר שהמניה השלימה זינוק תלת יומי של 12.4% לשיא סגירה חדש. בית ההשקעות מורגן קיגן חתך אתמול את המלצתו למניה, מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק".



דיווחה כי תשלב תוכנות למידע עסקי של חברת פנורמה בפתרונות התוכנה שהיא מציעה למנהלים במגזר העסקי.



חברת , מקבוצת , אשר מפתחת כלי תוכנה לפיתוח יישומי מחשב, דיווחה כי חברת האינטגרציה הנורווגית WM Data תשתמש בחליפת הפיתוח iBOLT מתוצרתה, לביצוע פרויקטים בתחום המחשוב.



בתגובה להודעה של חברת סנופי-אוונטיס על כוונתה להשיק יחד עם חברת פראסקו גירסה גנרית לתרופת האלגרה, אשר תתחרה בגירסה של טבע, העריך בית ההשקעות וויליאם בלייר, כי תוכל להשיג 60%-70% מהשוק עד מארס 2006. נתח שוק כזה מתורגם על ידי בית ההשקעות למכירות של 200-300 מיליון דולר בחצי השנה הראשונה להשקת התרופה.



היום דיווחה טבע כי קיבלה מרשות המזון והתרופות בארה"ב אישור סופי לשיווק גירסה גנרית לטבליות Arava מתוצרת חברת אוונטיס, אשר מיועדות לטיפול בדלקות פרקים ושיגרון. לתרופה המקורית היקף מכירות של כ-228 מיליון דולר בשנה. בטבע ציינו כי החברה מתכוונת להתחיל לשווק את גירסתה הגנרית באופן מיידי.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully