וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארניקס גייסה 7 מיליון דולר בסבב שני מ-JVP ומפורמולה

עודד חרמוני

14.9.2005 / 18:01

ארניקס מספקת פתרונות לאופטימיזציית רווחים עבור תעשיית השירותים הפיננסיים; מעסיקה כיום כ-8 עובדים במרכז הפיתוח ברמת גן



חברת ארניקס (Earnix) - שפיתחה תוכנות לתמחור מוצרים פיננסיים המאפשרים לאסוף ניתוחים על ביקושי הצרכנים - השלימה את סבב גיוס ההון השני שלה, בהיקף של 7 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן JVP, והשתתפה בו בנוסף פורמולה ונצ'רס, המשקיעה שהובילה את סבב ההשקעות הראשון בחברה.



ארניקס, שנוסדה על ידי סמי קריקלר ויוני חפץ (מייסד דמנטרה), מספקת פתרונות לאופטימיזציית רווחים (Profit Optimizatiom) עבור תעשיית השירותים הפיננסיים הגלובלית. פתרונות התוכנה שלה מסייעים לחברות ביטוח, לבנקים ולספקי שירותים פיננסיים אחרים לבצע ניתוח, אופטימיזציה ואינטגרציה של תהליכים עסקיים חשובים, כגון תמחור, שיווק, מכירות ושירות, ולאחד אותם לתהליך קבלת החליטות אחד. בין משקיעי החברה בעבר גם החברה לביטוח ישיר. החברה מעסיקה כיום כ-8 עובדים במרכז הפיתוח ברמת גן, והיא בתהליך של גיוס עובדים נוספים.



"מספר חברות שירותים פיננסיים מובילות ברחבי העולם כבר אימצו את התכנה של ארניקס ונהנות משיפורים משמעותיים בביצועיהן", אומר ניר לינצ'בסקי, שותף בקרן פורמולה ונצ'רס וחבר בדירקטוריון של ארניקס. "הכרה נרחבת זו מצד השוק בארניקס, יחד עם סבב ההשקעות הקיים, מחזקים את הביטחון שלנו ביכולת של ארניקס להוביל את השוק שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully