וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוטק סיפקה מערכות אימון והדמיה לכוחות אכיפת החוק של אריזונה תמורת 640 אלף דולר

עומרי כהן

14.9.2005 / 19:56

המערכות כבר נשלחו וההדרכה בתפעולן צפויה להסתיים עד סוף אוקטובר; צבר ההזמנות הכולל של ארוטק גדל בסוף אוגוסט ל-30 מיליון דולר; מניית החברה מגיבה בעלייה של 3.7%



חברת דיווחה היום, כי חטיבת הסימולטורים שלה קיבלה לאחרונה מכוחות אכיפת החוק של מדינת אריזונה הזמנות למערכות אימון והדמיה מתוצרתה בהיקף כולל של 640 אלף דולר, לאחר שרשויות המדינה אישרו את מימון העסקה, עבור הסוכנויות המקומיות.



מארוטק נמסר כי כל המערכות כבר נשלחו לסוכנויות אכיפת החוק השונות, וההדרכה בתפעולן צפויה להסתיים עד סוף אוקטובר. הזמנות אלו עדיין לא הוכרו כהכנסות, ובסוף אוגוסט הגדילו את צבר ההזמנות הכולל של ארוטק ל-30 מיליון דולר.



את המחצית הראשונה של 2005 סיימה ארוטק עם גידול של 32% בהכנסות ל-22.6 מיליון דולר. אולם למרות הגידול בהכנסות נותרו הפסדי החברה בתקופה זו ברמה של 8.1 מיליון דולר, בדומה להפסדיה בתקופה המקבילה אשתקד.



מניית ארוטק מגיבה היום להודעה בעלייה של 3.7% למחיר של 85 סנט, אשר משקף לחברה שווי של כ-76 מיליון דולר. אתמול דיווחה החברה על הזמנה בהיקף של 2.3 מיליון דולר, שקיבלה חטיבת הסוללות שלה מאחד הצבאות בעולם, עבור עשורת אלפי סוללות ליתיום מתוצרתה. בתגובה, עלתה אתמול המניה ב-6.5%. עם זאת, למניית ארוטק נדרשת עדיין עלייה של כ-28% נוספים כדי לחזור לרמתה מלפני כחודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully