וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אין כוונה לחזור למדיניות הקצבאות"

רותם שטרקמן

15.9.2005 / 7:59

מנכ"ל משרד האוצר אמר את הדברים בכנס הרביעי של הבורסה בת"א למשקיעים בינלאומיים שהתקיים בלונדון; נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר: "ישראל נמצאת במקום שלישי מבחינת הייצוג בבורסת נאסד"ק אחרי ארה"ב וקנדה; הבורסה פועלת בשוק דינמי, מרשים המעודד השקעות זרות"





מנכ"ל האוצר, יוסי בכר, תיאר את התמורות בכלכלת ישראל בשנים האחרונות והדגיש כי בכדי להמשיך במגמת הצמיחה, הממשלה חייבת להמשיך במדיניות הברורה והעקבית. במסגרת זו יש לשמור על משמעת תקציבית, להמשיך במהלכי הורדת המסים, לעודד עוד יותר יציאה לעבודה על פני קבלת קצבאות, ולהמשיך במלוא האון בהפרטת החברות הממשלתיות וברפורמות נוספות.



בכר הדגיש כי התוכניות הנשקלות באוצר לתמיכה בשכבות החלשות, שוללות חזרה למדיניות הקצבאות הישנה ומדגישות יצירת מקומות עבודה ויציבות חברתית. בכר התייחס בהרחבה לרפורמות שהוביל משרד האוצר בשנים האחרונות, במיוחד לרפורמה בשוק ההון, שתביא להערכתו לשינוי משמעותי במשק הישראלי.



יאיר אורגלר, יו"ר הבורסה, בירך את הנוכחים על הגעתם המחודשת לכנס שהופסק ביולי בעקבות פיגועי הטרור שפקדו את לונדון. "המשקיעים הבינלאומיים הפכו לפקטור חשוב בשוק ההון בישראל. מתחילת 2005 נרשם שיא של כל הזמנים בהשקעות הזרות במניות בבורסה בתל אביב, המסתכם בכ-2 מיליארד דולר", הדגיש אורגלר ואמר כי נתוני ההשקעות הזרות הם הבעת אמון של השוק הגלובלי במשק הישראלי ככלל, ובשוק ההון בישראל בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully