וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת וולט דיסני פרסמה אזהרת רווח לחטיבת הסרטים שצפויה לרשום הפסד של 300 מיליון דולר

רויטרס

15.9.2005 / 9:25

החברה ייחסה את ההפסד של האולפנים למכירות כרטיסים חלשות בקולנוע ועלויות שיווק גבוהות; כמו כן הודיעה החברה על הפרשה של 100 מיליון דולר בגין פשיטת הרגל של חברת התעופה דלתא



חברת המדיה פירסמה אזהרת רווח עבור חטיבת הסרטים שלה, אולפני דיסני. החטיבה צפויה לרשום הפסד של 300 מיליון דולר ברבעון הרביעי על רקע מכירות כרטיסים חלשות ועלויות שיווק גבוהות בשל מספר סרטים גדול יותר במירמקס.



סמנכ"ל הכספים של דיסני, טום סטאגס, אמר למשקיעים בכנס של מריל לינץ' כי החברה תיאלץ לרשום הפרשה של 100 מיליון דולר בגין פשיטת הרגל של חברת התעופה , על רקע פשיטת הרגל של דלתא. סטאגס אמר כי להפרשה "תהיה השפעה משמעותית על תוצאות הרבעון והשנה", אך הוסיף כי דיסני ככל הנראה תגשים את יעד הצמיחה הדו-ספרתית ברווחים הכוללים ללא ההפרשה בגין דלתא.



סטאגס לא ציין האם מדובר בתוצאות הרבעון או השנה, אך אנליסטים צופים צמיחה של כמעט 20% ברווחי דיסני בשנה כולה, וכך גם תחזיות החברה המקוריות. את הצמיחה צפויים להוביל פארקי השעשועים ורשתות הכבלים - ביניהן רשת ערוצי הספורט ESPN. דיסני צופה הזמנות רבות מהצפוי בפארקי השעשועים שלה בארה"ב וצמיחה במכירות הפרסומות ברשתות הכבלים שלה וברשת הארצית ABC.



האנליסט דיוויד מילר מסנדרס מוריס האריס אמר כי אנליסטים רבים ציפו שאולפני דיסני תרשום הפסדים על רקע העלויות הגבוהות שבהשקת מספר רב של סרטים מאולפני מירמקס, שנרכשו מהרווי ובוב ווינסטיין. לאחר הרכישה הושקו 7 סרטים יותר ברבעון הרביעי לעומת התקופה המקבילה.



בחודש שעבר אמר מנכ"ל דיסני הטרי, בוב אייגר, כי החברה תשקול לצמצם את פרק הזמן שבין השקת סרט בקולנוע לבין השקתו ב-DVD על מנת לחסוך בעלויות השיווקיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully