וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

67.1% מהאוכלוסייה תומכים בהוספת מוביל סדיר ישראלי נוסף על הקו לניו יורק

זוהר בלומנקרנץ

15.9.2005 / 11:01

כך עולה מסקר אומניבוס של מכון "מחקרי הגל החדש" שנערך עבור חברת התעופה ישראייר; הפרופיל של התומכים בטיסות ישראייר לניו יורק: גילאי 25 עד 44, חילונים, אקדמאים, תושבי חיפה והצפון, תל אביב, גוש דן והשרון



רוב הציבור הישראלי, 67.1%, תומך בהוספת מוביל סדיר ישראלי נוסף על הקו לניו יורק, פרט לאל על - כך עולה מסקר אומניבוס של מכון "מחקרי הגל החדש" שנערך עבור חברת התעופה ישראייר ופורסם היום, לקראת שימוע שיתקיים בתחילת השבוע הבא אצל שר התיירות, אברהם הירשזון, בנושא אישור למוביל ישראלי נוסף להפעיל קו סדיר לניו יורק. הסקר נערך השבוע בקרב מדגם ארצי ומייצג של 500 נשאלים.



עוד עולה מתוצאות הסקר כי רוב הציבור - 52.8% - סבור כי "טיסות ישראייר לניו יורק תורמות במידה רבה לתחרות על הקו ולהגברת התיירות לישראל וממנה".



30.4% חושבים כי "יבחרו לטוס עם ישראייר בטיסתם הבאה לניו יורק", ועוד 6.9% "בטוחים שיעשו כן".



הפרופיל של התומכים בטיסות ישראייר לניו יורק: גילאי 25 עד 44, חילונים, אקדמאים, תושבי חיפה והצפון, תל אביב, גוש דן והשרון - צברים.



מנכ"לית ישראייר, סבינה בירן, אמרה בתגובה לממצאי הסקר: "אני שבעת רצון מתוצאות הסקר, שמוכיחות כי הצרכן הישראלי רוצה קו סדיר נוסף לניו יורק, שיאפשר תחרות חופשית ומוצר אטרקטיווי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully