וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורוביצ'ים שוב חווים הקפאת הליכים - הפעם כנושים: כנפיים צפויה לקבל מטוסים שהחכירה לדלתא איירליינס

עומר שרביט

15.9.2005 / 11:43

שלושת מטוסי הבואינג יחזרו לכנפיים אם לא יקויימו תנאי החכירה בתוך חודשיים; כנפיים טוענת כי כרגע דלתא איירליינס לא חייבת לה תשלומים כלשהם בגין הסכמי החכירה



משפחת בורוביץ' נקלעת שוב לאירוע של הקפאת הליכים, הפעם כנושה פוטנציאלית ולא כחייבת. חברת שבשליטת המשפחה עשויה לקבל בחזרה את שלושת מטוסי הבואינג אותם החכירה לחברת התעופה האמריקנית . זאת, בעקבות הודעתה של החברה אמש כי הגישה לבית המשפט בארה"ב בקשה להגנה בפני נושים, הידועה גם כ-Chapter 11.



על פי הסכמי החכירה בין כנפיים לדלתא, במקרה שבו בתוך 60 יום ממועד הבקשה להקפאת הליכים לא יקויימו במלואם תנאי ההחכרה, זכותה של כנפיים לקבל בחזרה את המטוסים. במקרה כזה כנפיים יכולה להחכיר את המטוסים, למכור אותם או להפעיל אותם בעצמה.



החברה מציינת בהודעתה לבורסה כי נכון לעכשיו דלתא אינה חייבת לה תשלומים כלשהם בגין הסכמי החכירה. הכנסות כנפיים במחצית הראשונה של השנה מהחכרת מטוסים לדלתא עמדו על פחות מ-1% מהכנסותיה הכלליות לתקופה, קרי - פחות מ-35 מיליון שקל.



כנפיים הינה בעלת השליטה בחברות וארקיע וכאמור היא נשלטת בעצמה על ידי משפחת בורוביץ' ואבשלום נוריאל. מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-27% והיא נסחרת נכון להיום לפי מחיר של 46.5 שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully