וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי פרידמן חוזר לערוץ 10; בעלי המניות: "בטוחים שתחת הנהגתו של מודי תימשך התנופה החיובית בה נמצא הערוץ"

בועז גריילסמר

15.9.2005 / 14:56

בעלי המניות: "מרגע שנודע כי החלטתו של ניר למפרט לקחת על עצמו תפקיד חדש היא סופית, היתה תמימות דעים בקרב בעלי המניות כי מודי הוא המועמד המועדף"



בעלי המניות בישראל 10 סיכמו הלילה עם מודי פרידמן על שובו לתפקיד מנכ"ל הערוץ.



בהודעה שהוציאו כעת בעלי המניות נמסר כי "בעלי המניות מביעים בטחונם כי תחת הנהגתו של מודי תימשך התנופה החיובית בה נמצא הערוץ. מרגע שנודע כי החלטתו של ניר למפרט לקחת על עצמו תפקיד חדש היא סופית, היתה תמימות דעים בקרב בעלי המניות כי מודי הוא המועמד המועדף. מודי מביא עמו מנהיגות מוכחת, ידע נרחב וכשרון יוצא דופן. שיתוף הפעולה בינו לבין הצוות המקצועי המעולה והיצירתי מבטיח כי הערוץ יוסיף להתבסס כמתחרה ראוי המציג מגוון תוכניות מרתק".



"עברנו תקופה של שינויים הן בהרכב בעלי המניות, הן בצוות הבכיר והן בסביבה הרגולטורית. תקופה זו מסתיימת עתה עם מינויו של מודי. עם ההשלמה המוצלחת של החקיקה, אותה מובילים שרת התקשורת ומנכ"ל משרדה מטעם הממשלה, וחברי ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ אמנון כהן, אנו צופים כי הערוץ יעמוד במשימתו העיקרית: להבטיח לקהל הישראלי ערוץ תוסס ודינמי, פלורליסטי ומעניין".



בעלי המניות הביעו שביעות רצון רבה מההד החיובי למינויו של מודי בקרב מנהלי ועובדי הערוץ. "הצוות המסור, אשר הביא את הערוץ להישגיו עד כה, עומד בצורה מרשימה בתהליך חילופי הגברי. נראה כי כל אלה אשר אהבו לעבוד במחיצתו של ניר למפרט לא שכחו את תקופת היצירה גם בהנהגתו של מודי. לכולנו מצפה תקופה מרתקת, ואנו משוכנעים שתהיה גם עתירת הישגים", סיכמו בעלי המניות.



בעלי המניות הביע את הערכתם לניר למפרט על הצלחתו בהנהגת הערוץ, ואיחלו לו הצלחה רבה בדרכו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully