וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזי ורטהיים רכש אתמול 2.1% מקמור תמורת 5.3 מיליון שקל - הרוויח על הנייר 320 אלף שקל

עומר שרביט

15.9.2005 / 15:52

המניה משלימה היום עלייה של 70% מתחילת השנה; ורטהיים מבקש כנראה לנצל את ההטבה הצפויה במיסוי כלי הרכב ולכן הפך לבעל עניין בחברה - הגיע לאחזקה של כ-6%



מוזי ורטהיים, בעל השליטה בקוקה קולה, ביקש לנצל את השינוי הרגולטרי הצפוי במיסוי כלי הרכב בישראל, והפך בסיום יום המסחר אתמול לבעל עניין ביבואנית ב.מ.וו - . ורטהיים רכש 2.1% מקמור בעסקות מחוץ לבורסה, והגיע לאחזקה של כ-7% בחברה. היקף הרכישה הכולל הסתכם ב-5.3 מיליון שקל.



24 שעות לאחר מכן, נראה כי חושיו המחודדים של ורטהיים לא איכזבו גם הפעם, והוא כבר הרוויח על הנייר 6% המהווים כ-320 אלף שקל. העסקות נעשו לפי שער של 15.3 שקל, והיום המניה הוסיפה כבר 4.5% לעבר מחיר של 16.2 שקל. מחיר זה מהווה שיא כל הזמנים עבור קמור, שמשלימה עלייה של כ-70% מתחילת השנה.



קמור נשלטת בשיעור של 74% על ידי דני ברנר, באמצעות חברת הנדל"ן והספנות אגרי, אף היא בורסאית. ורטהיים פוגש בקמור מכרים מעסקים אחרים - חיים כצמן, המחזיק באמצעות גזית ישראל ב-8% מהחברה. השניים - ורטהיים וכצמן - הם בעלי עניין גם בחברת הברוקרים אייפקס הולדינגס, המחזיקה בדש.



קמור רשמה ברבעון השני של השנה הכפלה של הרווח הנקי לרמה של 5.2 מיליון שקל על מחזור של 174 מיליון שקל. פעילות רווחית נוספת היא עסקי הספנות של קמור, הכוללים אחזקה במחצית מהבעלות על 8 אוניות. פעילות זו תרמה לחברה רווח של 2 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה, לעומת 386 אלף שקל בלבד בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully