וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אישום הוגשו נגד שמונה בכירים לשעבר במארש אנד מקלינן - ברוקרית הביטוח הגדולה בעולם

סוכנויות הידיעות

15.9.2005 / 18:37

בכתבי האישום שהגיש התובע הכללי של ניו יורק, אליוט ספיצר, נטען כי הבכירים זייפו מכרזים לפוליסות ביטוח וגבו עמלות מופרזות של מיליוני דולרים



כתבי אישום הוגשו נגד שמונה בכירים לשעבר בחברת מארש אנד מקלינן (סימול MMC), ברוקרית הביטוח הגדולה בעולם, בגין זיוף מכרזים לפוליסות ביטוח וגביית עמלות מופרזות בהיקף של מיליוני דולרים. כך הודיע היום משרד התובע הכללי של ניו יורק.



בכתב האישום בן 37 עמודים, שהגיש אליוט ספיצר, נטען כי הנאשמים מילאו תפקיד "בזיוף בהיקף גדול שהיה כרוך בהונאת לקוחות בסך מיליוני דולרים".



בתחילת השבוע דיווח "וול סטריט ג'ורנל" כי כמה בכירים לשעבר במארש אנד מקלינן מנהלים משא ומתן עם משרדו של ספיצר לגבי עסקות טיעון, אשר יכללו הודאה באישומים המיוחסים להם בתמורה לעונשים מופחתים.



מוקדם יותר השנה שילמה מארש 850 מיליון דולר ליישב אישומים שהגיש נגדה התובע הכללי של ניו יורק, לפיהם קיבלה שוחד מחברות ביטוח בתמורה לכך שהמליצה ללקוחות לפנות אליהן.



באוקטובר 2004 תבע ספיצר את מארש לאחר שגילה כי ברוקרים בחברה ממליצים ללקוחותיהם על חברות ביטוח לא בגלל שהן יכולות להציע להם את הפוליסות הכדאיות ביותר, אלא בגלל שהם מקבלים מאותן חברות "קיקבקים" - תשלומים מחברות הביטוח - שעליהם הם אינם מדווחים ללקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully