וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד זליגמן פורש מתפקיד סמנכ"ל הכספים של נור מקרופרינטרס - שלושה ימים לאחר העסקה עם פורטיסימו

עומרי כהן

15.9.2005 / 21:05

כיהן בתפקיד במשך שנתיים שהיוו את אחת התקופות הקשות ביותר של החברה; זליגמן: "אני מאמין שנור חזרה לדרך הנכונה וזה הזמן בשבילי להמשיך הלאה"



דיוויד זליגמן סמנכ"ל הכספים של חברת הודיע היום על פרישה מתפקידו. מנור נמסר כי זליגמן יפנה את כיסאו באמצע אוקטובר וחודש לאחר מכן ייכנס לתפקיד סמנכ"ל הכספים החדש, ששמו לא נמסר עדיין לפרסום. בין לבין ימלא את התפקיד מנכ"ל נור - דויד אמיר.



הפרישה של זליגמן מגיעה שלושה ימים בלבד לאחר שקרן ההשקעות פורטיסימו בניהולו של יובל כהן סיכמה על השקעה של 12 מיליון דולר בנור תמורת כ-54% ממניות החברה. זאת, כחלק ממהלך כולל שבו הסכימו שלושת הבנקים בישראל (הפועלים, לאומי ודיסקונט) לפרוש מחדש את חובותיה של נור, ולמחוק חוב של 19 מיליון דולר מתוך חובות כוללים בהיקף 43 מיליון דולר.



להשלמת העסקה דרושה עדיין הסכמת בעלי המניות של נור, אולם בחברה ציינו בתחילת השבוע כי זו צפויה להתקבל בעת כינוס אסיפת בעלי המניות באמצע אוקטובר. לאחר השלמתה, עתיד כהן להתמנות לתפקיד יו"ר נור, כך שניתן להניח שהתהליך לבחירת סמנכ"ל כספים חדש עבר כנראה גם את אישורו. אולם חשוב להדגיש, כי פורטיסימו לא ביקשה את התפטרותו של זליגמן וכי ההחלטה לפרוש היתה מרצונו החופשי. זליגמן אף חיכה עד לחתימה על הסכם ההשקעה, לפני שיודיע על כך.



זליגמן כיהן כסמנכ"ל הכספים של נור באחת התקופות הקשות בתולדותיה. עד לאחרונה ריחפה מעל ראשה של החברה אזהרת "עסק חי" והיא היתה קרובה לפשיטת רגל. כעת עוזב זליגמן את החברה, כאשר נור ניצבת בפני עידן חדש, שעשוי להחזירה לפסים של צמיחה.



"הייתי עם נור במשך שנתיים ונהניתי מאוד מהעבודה עם חברה בעלת פוטנציאל כה רב", ציין זליגמן בהודעה לתקשורת שפירסמה נור. "במהלך החודשים האחרונים, יחד עם שאר חברי ההנהלה, עבדתי קשה מאוד כדי לשפר את היציבות הפיננסית של החברה, במהלך שנועד להבטיח את צמיחה ארוכת טווח. אני מאמין שבנקודה זו, עם החתימה על הסכם ההשקעה החדש ועל ההסכם לארגון החוב של נור לבנקים, חזרה נור לדרך הנכונה להצלחה וזה הזמן בשבילי להמשיך הלאה".



דויד אמיר - מנכ"ל נור, ציין כי דיוויד זליגמן היה נכס רב ערך לחברה ובפרט לאורך התקופה הקשה שחוותה נור לאחרונה. "אנו מאחלים לדיוויד הרבה מזל ומודים לו על עבודה יקרת ערך שעשה למען החברה", הוסיף אמיר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully