וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונות הים התיכון גייסה כ-16.2 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות

אלי דניאל

24.6.2001 / 10:38

מרבית התמורה מיועדת להחזר הלוואות בהיקף של כ-13.1 מ' ש', אשר נלקחו מבעלי השליטה; המרת הלוואות הבעלים בהון נועדה לאפשר לחברה לעמוד בכללי השימור של הבורסה

בעלת מלון כרמל בנתניה, חברת מלונות הים התיכון , הנמצאת בשליטת שקד נתנאל אחזקות, נחושתן נכסים וייזום ומליבו ישראל, מדווחת הבוקר כי במגרת הנפקת הזכויות אותה ביצעה, היא הצליחה לגייס כ-16.2 מיליון שקל, ברוטו (כ-82.7% מהסכום הכולל אותו ביקשה החברה לגייס). יצוין כי רובו המכריע של הסכום שגויס בהנפקה יגיע לחברה מבעלי השליטה בחברה, כאשר יתר בעלי המניות של החברה אשר ניצלו את זכותם לרכישת מניותיה יזרימו לה כ-3,200 שקל בלבד.

החלק העיקרי של תמורת ההנפקה מיועד להחזר הלוואת לבעלי השליטה בחברה, כך שהחברה צפויה לזכות את שקד נתנאל בכ-5.2 מיליון שקל, את נחושתן תזכה החברה בכ-4.2 מיליון שקל ואילו את מליבו תזכה החברה בכ-3.6 מיליון שקל. כך, שיתרת התמורה שתישאר בידי החברה מסתכמת בכ-3.1 מיליון שקל, ברוטו, והיא תשמש את החברה לתפעול השוטף של מלון כרמל, הכולל כ-290 יחידות מלונאיות.

יצוין, כי מלונות הים התיכון סובלת מזה מספר רבעונים מגירעון בהון העצמי, כאשר הגירעון ליום ה-31 במארס 2001 הסתכם בכ-2.8 מיליון שקל. על כן, הפיכת הלוואות בעלי השליטה להון נועדה, בין היתר, לאפשר לחברה לעמוד בכללי השימור של הבורסה.

מניית מלונות הים התיכון נסחרת בבורסה התל אביבית לפי שווי של כ-15.8 מיליון שקל. ברבעון הראשון של שנת 2001 הסתכמו הכנסות החברה מהפעלת מלון הכרמל בכ-3.5 מיליון שקל, ירידה של כ-19% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, הפסידה החברה ברבעון הראשון כ-3.9 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כמיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully