וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי בורוביץ' - האח של איזי ודדי - הגיש תביעת דיבה על סך מיליון שקל פיצויים בגין קשירת שמו לקריסת קלאבמרקט

ענת רואה

18.9.2005 / 8:46

צבי בורוביץ' טוען כי חברה מתחרה עומדת מאחורי שליחת פקס אנונימי בו נטען כי החברה שבבעלותו תימכר לטובת נושי קלאבמרקט; החברה הנתבעת: "ניסינו לדבר איתו, אבל הוא לא הסכים לשמוע כלום"



"בית המשפט צריך להפעיל את זרועו כדי שאחרים יראו וייראו בטרם הם מוציאים דיבה על אחרים" - כך טוען צבי בורוביץ', אחיהם של דדי ואיזי בורוביץ', בעלי השליטה לשעבר של רשת קלאבמרקט, בתביעת דיבה שהגיש בסכום של 983 אלף שקל.



את התביעה הגיש לפני כמה ימים בורוביץ' ביחד עם שלושת ילדיו - משה, אלכס, ועמליה בורוביץ' - לבית משפט השלום בתל אביב. הנתבעות הן החברות מיליטרם טכנולוגיות עתידיות ומיליטרם תעשיות והמנכ"ל שלהן, רם לחובר. לטענת בני משפחת בורוביץ', באמצעות עו"ד חיים סאמט, הנתבעות, שהן מתחרות עסקיות של חברות המחשבים בשליטתם - מטי מחשבים ומטי הנדסה - שיגרו לאחר קריסת קלאבמרקט פקס אנונימי לעשרות מלקוחותיהם וקשרו בו את מטי לרשת הקורסת של אחיו.



הדרך לאתר את משגרי הפקס האנונימי לא היתה פשוטה: בורוביץ' וילדיו פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקשו לחייב את חברת בזק לגלות להם למי שייך קו הטלפון ממנו נשלחו הודעות הפקס. השופט ד"ר קובי ורדי נענה לבקשה, בזק סיפקה את המידע ובהסתמך עליו, הוגשה התביעה.



לפי הנטען, בהודעת פקס אנונימית שהופצה בין לקוחותיה של חברת מטי, בעיקר חברות טכנולוגיות בחו"ל, נאמר כי דדי ואיזי בורוביץ' האחראים לכאורה אישית להתרסקותה של הרשת, הם גם בעלי השליטה במטי וכי המשך פעילותם של אותם הלקוחות עם מטי ובעלי השליטה בה טומנת בחובה סכנה אמיתית לעסקיהם; הלקוחות אף הוזהרו מהאפשרות כי בית המשפט יורה על מכירת מטי לטובת נושי הקלאבמרקט.



"זוהי התנהגות חמורה, הגובלת במעשים פליליים", טוען בורוביץ' בתביעה. "הנתבעים ביקשו לנצל באופן ציני בוטה ונלוז את התמוטטותה של רשת קלאבמרקט בכדי למוטט ולפגוע קשות בתובעים שהינם מתחריהם העסקיים".



בתביעה מתבקש עוד בית המשפט להורות על פרסום התנצלות פומבית בגין האירוע. לפי הנאמר בתביעה, התנצלות מסוימת כבר התקבלה, אך היא שוגרה רק לחלק מהלקוחות וגם היא היתה אנונימית ובורוביץ' דורש התנצלות שאינה אנונימית, שהנתבעות יהיו חתומות עליה.



עו"ד בועז נאור מסר בתגובה בשם הנתבעות ובשם המנכ"ל לחובר כי "לחובר ניסה לצלצל לבורוביץ' ולהבהיר איתו את הדברים, אבל זה לא כל כך הצליח; בורוביץ' לא רצה לשמוע ואמר שהעניין נמצא בטיפול עורכי הדין. המנהלים והבעלים של החברה לא ידעו על המכתבים או הפקסים שנשלחו. זה נודע להם בדיעבד והתמונה המלאה נודעה רק מהגשת התביעה".



לדברי עו"ד נאור, לחובר חזר רק אתמול בבוקר מחו"ל וכרגע נערכת חקירה ובדיקה פנימית בחברה לברר מה קרה בדיוק. "ברגע שנאמת את הממצאים שיש לנו אנחנו נשלים את הגשת כתב ההגנה ונהיה בקשר עם הצד השני. לחובר מכחיש כל קשר לזה, זו לא דרכו, אלו לא השיטות שלו וברור שפקס כזה גם לא יכול היה להביא שום תועלת; מדובר ביוזמה מקומית. זה לא אירוע נעים ובהחלט בעייתי אבל עד כמה שזה יהיה בידינו ננסה לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully