וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבני תעשיה תרשום רווח הון של 180 מיליון שקל

עומר שרביט

18.9.2005 / 10:47

החברה הודיעה הבוקר כי חברות זרות שבבעלותה המלאה מנהלות משא ומתן מתקדם למכירת זכויותיהן בשלושה מרכזים מסחריים בקנדה

מקבוצת פישמן והחברה הבת שלה ממשיכות לממש את השקעותיהן בקנדה. מבני תעשיה צפוייה לרשום בתוך שנתיים רווח לפני מס של כ-180 מיליון שקל ממכירת ארבעה מרכזים מסחריים בקנדה.

לאחר שהתחמשה לאחרונה ב-500 מיליון שקל בגיוס הון שערכה, החברה הודיעה הבוקר כי חברות זרות שבבעלותה המלאה מנהלות משא ומתן מתקדם למכירת זכויותיהן בשלושה מרכזים מסחריים בקנדה תמורת 530 מיליון שקל. המרכזים נמצאים בשלוש ערים שונות: Halifax, Prince Albert ו-Ottawa.

מימוש זה מצטרף לדיווח מסוף יולי, בו הודיעה החברה על מו"מ למכירת מרכז מסחרי בוויניפג בשם Cityplace תמורת 263 מיליון שקל. עסקה זו אמורה להיסגר בימים הקרובים, לאחר שהושלמו בדיקות הנאותות בגינה.

החברה האם של מבני תעשיה, כלכלית ירושלים, צפוייה אף היא לרשום רווח לפני מס של 30 מיליון שקל ממכירת מרכז מסחרי בקנדה. החברה דיווחה היום כי היא מנהלת מו"מ למכירת זכויתיה במרכז מסחרי בעיר Pembroke בקנדה תמורת 122 מיליון שקל.

בתוך כך הודיעה ביום חמישי דרבן, המוחזקת ישירות על ידי אליעזר פישמן, כי היא מנהלת מו"מ לרכישת אחזקות דיור - 16.6% - בחברת הנדל"ן שמי בר תמורת 24 מיליון שקל. אם יבשיל מו"מ זה, דרבן תחזיק כ-83% בחברה.

כלכלית ומבני תעשיה משלימות בשעה זו עלייה של כ-40% ו-20% בהתאמה מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully