וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין קבעה: קבוצת בן צבי-גניגר היא הזוכה במכרז לערוץ הייעודי למורשת ישראל

בועז גריילסמר

18.9.2005 / 11:22

משה שלונסקי ישמש כמנהל הערוץ וחיים שריר כמנהל תוכן ועורך ראשי; ביום חמישי האחרון הופיעו בפני המועצה נציגי הקבוצה וענו על שאלות שונות



המועצה לשידורי כבלים ולוויין החליטה בישיבתה ביום חמישי האחרון להעניק לקבוצת בן צבי-גניגר את הזכייה במכרז לערוץ הייעודי למורשת ישראל. קבוצת בן צבי-גניגר נמצאת בבעלות משותפת של אנשי העסקים שלמה בן צבי ועמי גניגר. משה שלונסקי ישמש כמנהל הערוץ וחיים שריר כמנהל תוכן ועורך ראשי.



במהלך שלוש ישיבותיה האחרונות שמעה המועצה את חוות דעתם של יועצי התוכן, את היועצים הכלכליים ואת חוות דעתו של עו"ד ניר גרסון מהמינהלת ביחס לתנאי הסף שנקבעו במכרז.



ביום חמישי האחרון הופיעו בפני המועצה נציגי הקבוצה - משה שלונסקי, שלמה בן-צבי ועמי גניגר. חברי המועצה ביקשו לפגוש את נציגי הקבוצה במטרה להציג בפניהם שאלות שונות שהתעוררו במהלך דיוני המועצה.



בין השאלות שהפנו חברי המועצה אל נציגי הקבוצה: עמידה במחויבויות, אפיון הערוץ, קהל היעד ותוכן המיועד לילדים. חברי המועצה הביעו את הערכתם למאמץ שהשקיעה הקבוצה בהצעה שהוגשה.



לאחר הופעתם של נציגי הקבוצה, קבעה המועצה כי על סמך כל המידע שהוצג בפניה הניקוד שהיא מעניקה לקבוצה הינו 780 מתוך 1,000 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully