וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העשירים כבר נהנים מהרפורמה במיסוי על הרכב: יבואנית BMW מודיעה על הפחתת מחירים מיידית לכל דגמי החברה

איתן אבריאל

18.9.2005 / 13:25

המחיר של מכוניות יקרות יירד בשיעור חד הרבה יותר, גם לאחר הפחתת הפטור על אביזרי הבטיחות; המס צפוי לרדת כבר ב-1 בדצמבר השנה מ-95% ל-89%



העשירים כבר נהנים מהרפורמה במיסוי כלי רכב שעליה הכריז משרד אוצר בשבוע שעבר: חברת קמור, יבואנית רכבי BMW, הודיעה כי על הפחתת מחירי כל דגמי BMW החל מהיום, באותם התנאים בהם יופחת המס בדצמבר.



המס צפוי לרדת כבר ב-1 בדצמבר השנה מ-95% ל-89% - כך שמשמעות ההודעה היא הפחתת מחירי הרכבים היקרים בשיעור של אלפי שקלים למכונית. במכוניות זולות יותר, כמו אלה שמחירן עד 100 אלף שקל, הפחתת המסים הקרובה היא בעלת ממשמעות מוגבלת, עקב הקיצוץ בפטור ממס הניתן על כריות אוויר ומנגון ABS - והתוצאה הצפויה הינה ירידת המחיר לצרכן בשיעור של מאות שקלים בלבד.



באופן טבעי, המחיר של מכוניות יקרות יירד בשיעור חד הרבה יותר, גם לאחר הפחתת הפטור על אביזרי הבטיחות. במכונית מסוג BMW 760, למשל, שולם עד כה מס קנייה בהיקף של יותר מ-400 אלף שקל, כך שירידתו ב-6% עשויה להסתכם בהנחה של כ-20 אלף שקל.



צביקה זימרמן, מנכ"ל קמור רכב, אמר היום כי הוא מברך על המהלך של שר האוצר ומאמין כי הוא יקל על קהל הלקוחות ויאפשר להם לרכוש מכוניות במחירים אטרקטיוויים יותר וכן לרכוש מכוניות המצוידות ביותר אביזרי בטיחות.



בשבוע שעבר רכש מוזי ורטהיים 7% מקמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully