וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן תשווק את הנפקת אקס ליבריס בלונדון גם למשקיעים ישראלים

אפרת נוימן

18.9.2005 / 14:01

החברה מתכננת בתחילת אוקטובר הנפקה ב-AIM בהיקף של 30 מ' ד' ולפי שווי חברה של 90-110 מ' ד'; בעלי המניות ימכרו בהנפקה מניות בהיקף של 15 מ' ד'



רוב החברות הישראליות המגייסות בלונדון לא פונות למשקיעים הישראלים, אבל במקרה של חברת אקס ליבריס המצב שונה. אקס ליבריס, העוסקת באספקת פתרונות תוכנה לספריות, מתכננת להירשם ל-AIM ולהנפיק מניות בהיקף של 30 מיליון דולר.



את המניות בישראל יפיץ בית ההשקעות תמיר פישמן, ולפי ההערכות 15%-10% מהיקף ההנפקה יוקצו לישראלים. לפי מחקר של בנק פנמור גורדון הבריטי שמלווה את ההנפקה, שווי החברה הצפוי בהנפקה הוא 90-110 מיליון דולר.

כחלק מההנפקה מתכננים בעלי המניות למכור מניות בהיקף של 15 מיליון דולר (מחצית מהיקף ההנפקה), כך שצפוי "אקזיט" חלקי לקרנות ההון סיכון וולדן ותמר.



בתחילת השבוע הבא תערוך תמיר פישמן "רוד שואו" לאקס ליבריס למשקיעים מוסדיים ישראלים. בתמיר פישמן ציינו כי הם צופים להיענות גבוהה. ההנפקה צפויה להסתיים בתחילת אוקטובר.




אקס ליבריס, שהוקמה ב-1983, סיימה את 2004 עם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר, במחזור של 30 מיליון דולר. בפנמור גורדון צופים שב-2005 תציג אקס ליבריס צמיחה כשאת המחצית הראשונה של 2005 סיימה החברה הירושלמית עם רווח נקי של 1.1 מיליון דולר, במחזור של 16.1 מיליון דולר.




מנכ"ל חברת אקס ליבריס, מתי שם טוב, ציין כי הרישום ב-AIM והכוונה להנפיק מניות בלונדון מהווים קפיצת מדרגה עבור החברה. "מעבר לגיוס ההון שיאפשר לנו המשך צמיחה, ההנפקה תביא לחיזוק הפרופיל של החברה", אמר.

10% מהיקף ההנפקה יוקצה לישראלים. לפי מחקר של בנק פנמור גורדון הבריטי שמלווה את ההנפקה, שווי החברה הצפוי בהנפקה הוא 11090 מיליון דולר.

כחלק מההנפקה מתכננים בעלי המניות למכור מניות בהיקף של 15 מיליון דולר (מחצית מהיקף ההנפקה) כך שצפוי "אקזיט" חלקי לקרנות ההון סיכון וולדן ותמר. בתחילת שבוע הבא תערוך תמיר פישמן "רוד שואו" לאקס ליבריס למשקיעים מוסדיים ישראלים. בתמיר פישמן ציינו כי הם צופים להיענות גבוהה. ההנפקה צפויה להסתיים בתחילת אוקטובר.

אקס ליבריס, שהוקמה ב,83 סיימה את 2004 עם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר, במחזור של 30 מיליון דולר. בפנמור גורדון צופים שב 2005 תציג אקס ליבריס צמיחה כשאת המחצית הראשונה של 2005 סיימה החברה הירושלמית עם רווח נקי של 1.1 מיליון דולר, במחזור של 16.1 מיליון דולר.

מנכ"ל חברת אקס ליבריס, מתי שם טוב, ציין כי הרישום ב AIM והכוונה להנפיק מניות בלונדון מהווים קפיצת מדרגה עבור החברה. "מעבר לגיוס ההון שיאפשר לנו המשך צמיחה, ההנפקה תביא לחיזוק הפרופיל של החברה", הוא אמר.

90 מיליון דולר.

כחלק מההנפקה מתכננים בעלי המניות למכור מניות בהיקף של 15 מיליון דולר (מחצית מהיקף ההנפקה) כך שצפוי "אקזיט" חלקי לקרנות ההון סיכון וולדן ותמר. בתחילת שבוע הבא תערוך תמיר פישמן "רוד שואו" לאקס ליבריס למשקיעים מוסדיים ישראלים. בתמיר פישמן ציינו כי הם צופים להיענות גבוהה. ההנפקה צפויה להסתיים בתחילת אוקטובר.

אקס ליבריס, שהוקמה ב83, סיימה את 2004 עם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר, במחזור של 30 מיליון דולר. בפנמור גורדון צופים שב2005 תציג אקס ליבריס צמיחה כשאת המחצית הראשונה של 2005 סיימה החברה הירושלמית עם רווח נקי של 1.1 מיליון דולר, במחזור של 16.1 מיליון דולר.

מנכ"ל חברת אקס ליבריס, מתי שם טוב, ציין כי הרישום בAIM והכוונה להנפיק מניות בלונדון מהווים קפיצת מדרגה עבור החברה. "מעבר לגיוס ההון שיאפשר לנו המשך צמיחה, ההנפקה תביא לחיזוק הפרופיל של החברה", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully