וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הילדים פוקס קידס ישראל יוצא בקמפיין ראשון בהיקף 700 אלף דולר

TheMarker.com שירות

24.6.2001 / 11:56

סיסמת הקמפיין: "הכניסה לילדים בלבד!"; יעלה באמצעות טמיר-כהן JWT בערוץ 2, בקולנוע, בערוצי הכבלים ובמודעות בעיתונות ילדים

ערוץ הילדים פוקס קידס ישראל יוצא בקמפיין פרסומי ראשון. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר-כהן JWT, כולל סרטון פרסומת באורך 30 שניות שישודר בערוץ 2 בקולנוע, ובערוצי הכבלים וכן מודעות בעיתונות ילדים, בהשקעה של כ-700 אלף דולר. הערוץ משודר בשירות הדיגיטלי של כל חברות הכבלים.

אביגיל אטדגי, סמנכ"ל השיווק של החברה, ציינה כי האסטרטגיה הפרסומית נבנתה בישראל מול פוקס קידס אירופה. אסטרטגיה זו מציגה תפיסה חדשה בתחום ערוצי טלוויזיה לילדים, על פי המחקרים שנערכו בארץ והיסיון שהצטברו בערוץ האירופי. מן המחקרים עולה כי אחת המשאלות הבולטות של ילדים היא חבר פרטי, רק שלהם, שאיתו יוכלו לפתח דיאלוג סודי. הסיסמה שנבחרה ללוות את הקמפיין היא: "הכניסה לילדים בלבד!".

לדברי אביגיל אטדגי, הקמפיין מחדד את הבידול של פוקס קידס כערוץ של ילדים: "פוקס קידס הוא ערוץ חינוכי אך לאו דווקא מחנך. הוא בעל אופי חוצפני, שובב, לעולם לא מתחסד ולא מתחנף - בטח שלא למבוגרים".

קרדיטים: משרד הפרסום: טמיר-כהן JWT; סופרווייזר: רן ברנע; תקציבאית: רונית חביב; פלנרית: אירית סחר; מנהל צוות קריאייטיב: גיא בר; מנהל קריאייטיב: פיני אורן; צוות קריאייטיב: אופיר מירב, עמיר שינקמן, נועם פתחי, גדי פוליטי; מפיקת משרד: ריבי מגריסו; הפקה: גוסטבו הפקות; במאי: אלי סוורדלוב; צלם: דני שניאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully