וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר מנויי הסלולר בעולם עלה לראשונה על 2 מיליארד - כשליש מאוכלוסיית העולם

רויטרס

18.9.2005 / 14:35

רוב הצמיחה במגזר הסלולר מיוחסת לשווקים מתפתחים - כמו סין, הודו, מזרח אירופה, אמריקה הלטינית ואפריקה; נוקיה צופה שעד 2010 יכלול שוק הסלולר 3 מיליארד משתמשים



מספר מנויי הסלולר בעולם עלה לראשונה על 2 מיליארד, לפי שירות ידיעות שהוקם על ידי ארגון ה-GSM וחברת הייעוץ אובום (Ovum). השירות, "ויירלס אינטליג'נס", אמר כי "רוב הצמיחה החדשה מגיעה משווקים גדולים ומפותחים פחות, כמו סין, הודו, מזרח אירופה, אמריקה הלטינית ואפריקה".



בחודש שעבר אמרה נוקיה - יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם - כי היא צופה ששוק הסלולר יגיע ל-2 מיליארד משתמשים ברבעון אוקטובר-דצמבר, ול-3 מיליארד משתמשים עד 2010: "סך חיבורי הסלולר היום עומד על כשליש מאוכלוסיית העולם, המוערכת ב-6.5 מיליארד איש", אמר מרטין גרנר מויירלס אינטליג'נס.



"אף כי סך החיבורים לסלולר גדול ממספר המשתמשים האמיתי - בשל חיבורים מרובים לאנשים מסויימים, או חיבורים בלתי פעילים - מדובר בציון דרך משמעותי עבור תעשיית הסלולר", הוסיף גרנר.



נוקיה, המחזיקה ב-31.9% משוק הסלולר נכון לרבעון השני, לפי חברת המחקר גרטנר, מובילה את שוק הסלולר. אחריה נמצאות מוטורולה האמריקאית, עם 17.9% מהשוק, וסמסונג אלקטרוניקס הדרום-קוריאנית, עם 12.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully