וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הפנסיה מבטחים הוותיקה מציעה למכירה את בית המלון גני כרמל - מחיר המינימום: 10 מיליון דולר

עומר שרביט

18.9.2005 / 16:02

מלון גני כרמל בזכרון יעקב משתרע על שטח בנוי של 8,500 מ"ר ובו 112 חדרים; בנוסף הוא כולל שטחי קרקע לבנייה של כ-100 דונם



קרן הפנסיה הוותיקה מבטחים מוציאה למכירה את בית המלון גני כרמל שבזכרון יעקב ואת כל עתודות הקרקע שסמוכות למלון, בהליך של הזמנה לקבלת הצעות שיפורסם בתחילת השבוע הבא.



מלון גני כרמל כולל מבנה ובו 112 חדרי אירוח, וחדרים ציבוריים כגון אולמות אוכל ופעילויות אחרות. השטח הבנוי של המלון משתרע על פני כ-8,500 מטרים רבועים. למלון עתודות קרקעיות גדולות הצמודות למבנה ואשר שטחן הכולל הוא כ-100 דונם.



מלון גני כרמל בזכרון יעקב הוקם על ידי קרן הפנסיה מבטחים הוותיקה באמצע שנות השישים. החל מה-1 ביולי 2005, הושכר בית המלון לתקופה של חצי שנה, על מנת לחסוך בעלויות תפעוליות לקרן, כאשר מבטחים והחברה הבת שמרו לעצמן את האופציה לסיים את ההסכם בהודעה מוקדמת כפי שנקבע בחוזה.



המנהלת המיוחדת של קרנות הפנסיה שבהסדר, יעל אנדורן, מסרה כי מכירת בית המלון נעשית במסגרת אסטרטגיית מימוש האחזקות בקרנות לטובת העמיתים, וכהמשך למכירת אחזקות הקרנות באמות ומכירת קופות הגמל. המכירה נעשית לאחר שמבטחים ביצעה הערכת שווי של הנכסים שבבעלות הקרנות.



מחיר המינימום להשתתפות בתהליך המכירה של המלון ולכל עתודות הקרקע הצמודות אליו נקבע על 10 מיליון דולר, והמכירה תתבצע בהליך של הזמנה לקבלת הצעות, ולכל המרבה במחיר בכפוף לאישור המוסדות המוסמכים במבטחים. המועד האחרון לקבלת הצעות למכרז נקבע ל-27 בנובמבר 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully