וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירון תשקיע 8 מיליון דולר בשנתיים הקרובות בבניין מגורים להשכרה באנגליה

TheMarker.com כתב

24.6.2001 / 13:28

הממונה על ההגבלים העסקיים לא אישר את העסקה בין נורדן טכנולוגיות לבז"ן

גירון פיתוח ובנייה הודיעה כי חתמה על זיכרון דברים לפיו תשקיע 8 מיליון דולר בבניין מגורים להשכרה באנגליה. ההשקעה מתוכננת להתפרש על פני שנתיים.

גירון עוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות, ביזמות בתחום הנדל"ן, בהשכרה, בניהול ובאחזקה של נדל"ן מסחרי ותעשייתי בעיקר במרכז הארץ. החברה מאתרת ורוכשת קרקעות לצורך הקמת פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן לתעשייה, מסחר או מגורים, מבצעת את הפרויקטים, באמצעות קבלני משנה, ומשווקת אותם לרוכשים השונים.

כמו כן, החברה מחזיקה במישרין ובעקיפין. בכ-15% ממניות חברת ההשקעות הזרה, IIC INTERNATIONAL, שרשומה באיי הבתולה הבריטיים ועוסקת, באמצעות חברות בנות ונכדות שלה, בעיקר בייזום בתחום הנדל"ן בפולין ובישראל.

גירון פיתוח ובנייה נוסדה בסוף שנת 1999 כתוצאה ממיזוג בין עסקי הנדל"ן של בני הזוג פרנק ופנינה גירון עם 227 חברות, מרביתן בבעלות משקיעים מדרום אפריקה ואוסטרליה. כל משקיע העביר לחברה הממוזגת נכס נדל"ן - נכס שנבנה בדרך כלל על ידי גירון - כנגד הקצאת מניות. גירון רשמה את מניותיה למסחר בתל אביב בתחילת 2001, וכיום הן נסחרות לפי שווי של כ-260 מיליון שקל.

תעוזה מחלקת דיווידנד ביניים של 4.5 מיליון שקל

תעוזה מחלקת דיווhדנד של 4.5 מיליון שקל כדיווידנד ביניים לתעוזה ניהול ופיתוח, במסגרת חלוקת דיווידנד של 45 מיליון שקל שעליו החליטה ב-8 במארס השנה. סך הדיווידנד למניה יעמוד על 68.76 אגורות, והיום הקובע לחלוקה יהיה 27 ביוני 2001.

הממונה על ההגבלים העסקיים לא אישר את ההסכם בין נורדן לבז"ן

הממונה על ההגבלים העסקיים לא אישר את העסקה של נורדן טכנולוגיות ובז"ן לפיה היו אמורות החברות להיות שותפות בקידוחי נפט בעלות של 7 מיליון דולר מצד בז"ן ו-1.5 מיליון דולר מצד נורדן.

מנורדן נמסר כי לאור ביטולו של ההסכם בינה לבין בז"ן מנהלת החברה מגעים עם מספר גורמים נוספים במטרה שיצטרפו כשותפים לרשיון בתנאים דומים להסכם שהיה לה עם בז"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully