וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט זהב וערוץ 9 מתכננות הקמת פורטל ברוסית

בועז גריילסמר

19.9.2005 / 9:11

הגופים אמורים לסכם את פרטי שיתוף הפעולה בימים הקרובים; אינטרנט זהב כבר מפעילה פורטל אינטרנט בשפה הרוסית, והפורטל החדש צפוי להתחרות בו או להשתלט עליו



ערוץ 9 נמצא במגעים מתקדמים עם חברת אינטרנט זהב להקמת פורטל אינטרנט חדש בשפה הרוסית. הפורטל יכלול תכנים מערוץ 9 (הערוץ בשפה הרוסית), בעיקר מתחום החדשות. הגופים אמורים לסכם את פרטי שיתוף הפעולה בימים הקרובים.



בכיר באינטרנט זהב אמר אתמול: "הפוטנציאל הגלום במגזר הרוסי אינו סוד. אינטרנט זהב פועלת בתחום זה במשך תקופה ארוכה. טבעי הדבר שנרצה לקדם את פעילותנו, וטבעי שנרצה לעבוד עם ערוץ 9 כשותף מהותי".



אינטרנט זהב כבר מפעילה פורטל אינטרנט בשפה הרוסית, והפורטל החדש צפוי להתחרות בו או להשתלט עליו. בהקשר זה אמר הבכיר: "הפורטל שלנו בשפה הרוסית הוא מהמובילים בתחום, אבל היכולת שלנו להפיק תכנים בשפה הרוסית מוגבלת. היכולת של ערוץ 9 למנף את הפורטל שלנו בתכנים חדשים הרבה יותר גדולה מיכולתנו לעשות זאת לבד". ערוץ 9 התחזק באופן משמעותי בשנה האחרונה ונחשב כיום לכלי התקשורת הישראלי בשפה הרוסית בעל ההשפעה הגדולה ביותר על העולים מחבר המדינות. תוכניות האקטואליה של הערוץ זוכות באחרונה לרייטינג של עד 3% (בקרב משקי בית בכלל האוכלוסייה). בימים אלה נמצא הערוץ במגעים בנוגע לשיתופי פעולה עם גופים עסקיים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully