וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברת וזיסאפל משתפים פעולה: כרמל ונצ'רס הובילה השקעה של 16.25 מיליון דולר בחברת אקסרה

צורי דאר

19.9.2005 / 9:39

בעקבות ההשקעה יצטרף שלמה דברת למועצת המנהלים של אקסרה; בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים, האחים יהודה וזהר זיסאפל, הרבורווסט פרטנרס ו-Capital Partners TLcom



קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס מעלה הילוך בהשקעות בתחום התקשורת. חברת הסטארט אפ הישראלית אקסרה נטוורקס (Axerra Networks), ספקית פתרונות תקשורת, השלימה יום גיוס שלישי בהיקף של 16.25 מיליון דולר, בהובלת כרמל ונצ'רס. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים, האחים יהודה וזהר זיסאפל, הרבורווסט פרטנרס ו-Capital Partners TLcom. ההשקעה נועדה לתמוך בפעילויות המכירות, השיווק והתמיכה בחברה.

בעקבות ההשקעות יצטרף שלמה דברת, שותף מנהל ומייסד כרמל ונצ'רס ויו"ר אי.סי.איי, למועצת המנהלים של אקסרה. כרמל התמקדה בראשית דרכה בהשקעות בחברות תוכנה בלבד וההשקעה באקסרה היא במסגרת המנדט המורחב של הקרן השנייה, המאפשר לה להשקיע בתחומים נוספים בהיי-טק כגון שבבים ומוצרי תקשורת.



אקסרה מפתחת משפחת פיתרונות תקשורת בשם AXN, המבוססים על טכנולוגיית "חיווט מדומה" (Pseudo-Wire) המחברת בין אנטנות סלולר של הדור השלישי למרכזייה, על בסיס תשתיות IP בפרוטוקול את'רנט. שיטת חיבור זו תומכת בריבוי פרוטוקולים ומוזילה משמעותית את הוצאות הקישוריות, שהינן נטל כבד - במיוחד בנפחי תעבורת נתונים של הדור השלישי.



"אקסרה היא החברה היחידה אשר מספקת כיום פיתרונות תקשורת מסוג Pseudo-Wire, המאפשרים הורדת עלויות למפעילי תקשורת עבור סוגי השירותים שהם מספקים" אמר שלמה דברת, "החזון ארוך הטווח שלהם ל-Pseudo-Wires ממשיך להתפשט ולצבור הכרה בעולם ואין בשוק טכנולוגיה דומה לזו. החברה מצויה בשלב התפתחות מואצת וממשיכה להוכיח הצלחה".



עם השלמת סבב, מסתכמות ההשקעות בחברה בכ-45 מיליון דולר. בחברה השקיעו בעבר גם מורגן סטנלי וג'אפקו. בתחילת השנה הודיעה החברה על הסכם בהיקף של 10 מיליון דולר עם חברת אריקסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully