וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמהדע מנהלת מו"מ עם חברה יפאנית לאספקת חלבון הטרנספרין - המשמש לניסויים קליניים למחלת הסרטן

טל לוי

19.9.2005 / 9:51

מנכ"ל קמהדע דוד צור: "החברה נמצאת בשלבי מחקר ופיתוח ראשוניים להתאמת תהליך הייצור של הטרנספרין לשימוש בבני אדם וכחלק מתרופות של יצרנים אחרים"



חברת התרופות הביו-פרמצבטית קמהדע, הודיעה היום כי היא מנהלת מו"מ עם חברת תרופות יפאנית לאספקת חלבון הטרנספרין, שישמש את הלקוח לפרויקט בשלב מתקדם של ניסויים קליניים בתרופות שבפיתוחו, לטיפול במחלת הסרטן.



החברה היפאנית (ששמה לא נמסר) הגישה בקשה למנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) לקבלת אישור לניסוי קליני לתרופה למחלת סרטן שאיננה ניתנת לריפוי. עוד נמסר, כי משלחת של החברה היפאנית ביקרה בשבוע שעבר בישראל במפעלה של קמהדע על מנת לקדם את הנושא.



הטרנספרין הינו חלבון המצוי בדם והוא משמש להולכת ברזל לתאי הגוף ומהם. מנכ"ל קמהדע דוד צור אמר כי "החברה נמצאת בשלבי מחקר ופיתוח ראשוניים להתאמת תהליך הייצור של הטרנספרין לשימוש בבני אדם וכחלק מתרופות של יצרנים אחרים".



קמהדע הנמצאת בבעלות ראלף האן, דוד צור וקרן ההשקעות של ליאון רקנאטי סיימה בשבוע שעבר גיוס של 30 מיליון שקל בבורסה לניירות ערך בתל אביב באמצעות מניות וכתבי אופציה. במסגרת ההנפקה, הומרו להון הלוואות שנתקבלו מקבוצת משקיעים בראשות גלנרוק שבשליטת ליאון רקנאטי ומראלף האן, בסך כולל של כ-20 מיליון שקל.



בשבוע שעבר דיווחה החברה על קבלת הזמנה ראשונה מסוגה מחברה אירופית, גם היא לאספקת חלבון הטרנספרין, בהיקף כולל של מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully