וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס מרחיבה נוכחות ברשת החנויות ווטסון שתתרום לה הכנסות של 7-4 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

19.9.2005 / 11:00

ההכנסות מתפרשות על תקופה של כשבע שנים; ריטליקס תתקין מערכות ב-1,500 חנויות הרשת הפזורות באסיה ותרחיב את ההתקנות באירופה; מניית ריטליקס הוסיפה כ-13% מתחילת השנה



חברת זכתה בחוזה המשך עם הרשת הקמעונאית א.ס ווטסון, להתקנת מערכות ב-1,500 חנויות ברחבי אסיה. ריטליקס, ספקית מערכות תוכנה לניהול רשתות קמעונאיות, תתקין את מערכת הדגל - Retalix StoreLine, בחנויות הרשת שבבעלות תאגיד הענק האצ'יסון וואמפואה. העסקה מגיעה בהמשך להתקנה מוצלחת של פיתרונות ריטליקס באלפי חנויות הפזורות באירופה. בסך הכל תתרום קבוצת הרשתות של ווטסון הכנסות של 7-4 מיליון דולר לריטליקס, על פני תקופה של כשבע שנים.

מריטליקס נמסר שווטסון מדורגת כקמעונאית הפארם והפרפומריה בעלת שיעורי הצמיחה המהירים ביותר בעולם. הקבוצה מפעילה רשתות בהונג קונג, סין, טייוואן, תאילנד, הפיליפינים, סינגפור ומלזיה.
ב-2003 בחרה ווטסון במערכת של ריטליקס כפיתרון הדור הבא עבור הרשתות שבבעלותה באירופה. ההסכם להרחבת ההתקנות לאסיה הושג בעקבות ההתקדמות המוצלחת של התקנת הפיתרונות של ריטליקס ברשתות האירופאיות של הקבוצה.



בנוסף לכך, יותקנו הפיתרונות של ריטליקס ב-1,250 החנויות של רשת הפרפומריות המובילה Marionnaud, שנרכשה על יד ווטסון השנה. פרויקט זה יגדיל את מספר החנויות של קבוצת ווטסון באירופה שישתמשו במערכת של ריטליקס לכ-5,200. בסך הכל תותקן מערכת Retalix StoreLine בכ- 6,800 חנויות של ווטסון ברחבי העולם.



המערכת של ריטליקס הותקנה עד כה ביותר מ-25 אלף חנויות ברחבי העולם והיא כוללת יישומי קופה ומשרד אחורי, בהם ניהול מלאי והפקת תגי מחיר. יוני סטצן, סמנכ"ל המכירות בחטיבה הבינלאומית של ריטליקס, אמר כי חוזה זה מהווה ציון דרך נוסף בנוכחות הצומחת של ריטליקס באסיה.



פירות הרכישה של OMI - השקת מערכת חדשה



עוד מריטליקס הבוקר, הודעה על השקת מערכת התוכנה Retalix InSync - חבילת תוכנה חדשה לניהול שרשרת האספקה. ההשקה הוכרזה בכנס הלקוחות הבינלאומי של ריטליקס שייפתח היום בדאלאס, טקסס.
המערכת מבוססת על הניסיון והידע שנצברו בריטליקס, כמו גם על פיתרונות של חברות שאותן רכשה ריטליקס, בעיקר אלה של חברת OMI שנרכשה בינואר 2004.



"בעקבות רכישת OMI השקענו מאמצים רבים בפיתוח הדור הבא של מערכת הפיתרונות שלנו לניהול שרשרת האספקה, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר", ציין בארי שקד, נשיא ומנכ"ל ריטליקס.



בחברה ציינו כי אינטגרציה וסנכרון של נתונים לאורך ולרוחב הארגון, היו עד היום אתגר משמעותי עבור קמעונאים ומפיצים וכי יישומי המערכת חולקים את אותו בסיס נתונים ואותה לוגיקה עסקית. נאמנה לאסטרטגיה שלה לספק מערכות לכל ציוד חומרה ומערכת הפעלה, ציינה ריטליקס כי המערכת החדשה מתאימה לסביבות שונות ויכולה לפעול על כל אחד מבסיסי הנתונים הנפוצים בשוק.



ריטליקס נסחרת בת"א ובנאסד"ק לפי שווי שוק של 465 מיליון דולר, בעקבות עלייה של 3.5% במניה מתחילת ספטמבר ועלייה של 13% מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully