וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטליס נטוורקס תקשר לאינטרנט כ-650 בתי ספר באנגליה במסגרת פרויקט ששוויו כמיליון דולר

צורי דאר

19.9.2005 / 11:54

החיבור לבתי הספר עצמם יבוצע על גבי תשתית כבלי נחושת שנחכרו מבריטיש טלקום ויאפשר תקשורת באיכות של סיבים אופטיים



חברת אקטליס נטוורקס הישראלית, ספקית פיתרונות תקשורת רחבת פס מעל קווי נחושת ברשתות ציבוריות ופרטיות, זכתה באמצעות שותפתה המקומית באנגליה, חברת מיקרוטל, במכרז לאספקה ולהתקנת מערכות ה-MetaLIGHT שלה בפרויקט קישוריות של למעלה מ-650 בתי ספר במזרח אנגליה.



מערכות MetaLIGHT של אקטליס יקשרו את בתי הספר לאינטרנט ולרשתות מערכת החינוך המקומית, באיכות של סיבים אופטיים. החיבור לבתי הספר עצמם יבוצע על גבי תשתית כבלי נחושת שנחכרו מבריטיש טלקום, תוך שימוש בפתרונות ה-MetaLIGHT של חברת אקטליס. היקף העסקה מוערך על ידי גורמים בשוק בלמעלה ממיליון דולר.



מוצרי ה-MetaLIGHT של אקטליס מתבססים על טכנולוגיית MetaLOOP של אקטליס ומאפשרים העברת שירותים רחבי פס מעל גבי תשתיות הנחושת באיכות דומה לזו המתקבלת מעל גבי סיבים אופטיים. מוצרי ה-MetaLIGHT מיועדים להשלים רשתות קיימות, ומאפשרים מתן שירותים זהים ובאיכות דומה ללקוחות ולאתרים אליהם אין גישה באמצעות סיבים אופטיים.



אקטליס, שנוסדה ב-1998, גייסה עד כה כ-100 מיליון דולר. על בעלי המניות של החברה נמנות החברות וולדן, ורטקס, קבוצת קרלייל, ATA ונצ'רס, אינווקום, ודו-פונט קפיטל מנג'מנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully