וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינלאומי למשכנתאות מציע החזר של 700 שקל להגשת הצעה דרך אתר חדש

MyMoney

19.9.2005 / 13:31

הבנק משיק אתר חדש ובו כלים שונים, כגון מתן הלוואות לקבוצות, ליווי פרויקטים של בעלי קרקע המעונינים לבנות במשותף וטיפים חודשיים



הבינלאומי למשכנתאות הודיע על השקת אתר חדש שכתובתו: www.fibi-mashkanta.co.il. לרגל השקת האתר הודיע הבנק על מבצע ייחודי במהלכו יינתן החזר של עד 700 שקל ללקוחות שיקחו משכנתא בבינלאומי למשכנתאות, ויגישו את ההצעה שלהם דרך האתר. כמו כן יינתנו הטבות בפתיחת חשבון ועוד. המבצע בתוקף עד סוף אוקטובר.



מנהלת השיווק בבינלאומי למשכנתאות, שרית דור, אמרה כי האתר החדש מרענן בהשוואה לאתר הקודם ומאפשר גלישה נוחה ומהירה למשתמש, בהגשת בקשה לקבלת משכנתא, או בכל פנייה שהיא לבנק.



דור ציינה, כי האתר פונה גם לתושבי חוץ המעונינים לרכוש נכס בישראל ויאפשר (בנוסף למסלולי ההלוואה הייחודיים לקהל זה) גם הגשת בקשה בשפות אנגלית וצרפתית באמצעותו. בנוסף יהיה פירוט של סניפי הנישה לתושבי חוץ של הבנק.



בנוסף האתר יציע כלים כמו: מתן הלוואות לקבוצות, צוות מקצועי של הבנק יבחן וילווה פרויקטים של בעלי קרקע המעונינים לבנות במשותף; טיפ חודשי- הבנק ידאג לרענן ולעדכן את האתר בטיפים מעת לעת בנושאים שונים ומגוונים כגון מסלולי הלוואה חדשים, עדכון מצב שוק המשכנתאות וכיוצ"ב; האתר יפרסם את מספרי הטלפון של מקדמות המכירה ויאפשרו זמינות מיידית ללקוחות המבקשים לבצע משכנתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully