וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר זכתה במכרז "אפיק רחב" של משרד הביטחון; היקפו המוערך: כ-15 מיליון דולר

אסף רותם

19.9.2005 / 13:56

כצפוי, משרד הביטחון לא מפרסם מחירים; הפרויקט כולל פיתוח ואספקת מערכת תקשורת רחבת סרט מבוקרת המיועדת לאפשר העברת נתונים; המניה מגיבה בעלייה של כ-1% בשעה זו



, שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של ציוד ומערכות קשר המיועדים בעיקר לשוק הצבאי, זכתה במכרז "אפיק רחב" של משרד הביטחון. הפרויקט מיועד לתת פתרון מלא (turn key) עבור צה"ל, המהווה נדבך לתפיסת "צה"ל ברשת" ו"לחימה מבוססת רשת" (NCW). הפרויקט צפוי להימשך כ-30 חודשים והיקפו הכספי לא הותר לפרסום. אם כי הערכות בשוק דיברו על 15 מיליון דולר בשלב הראשוני, עם אפשרות להזמנות המשך.



הפרויקט כולל פיתוח ואספקת מערכת תקשורת רחבת סרט מבוקרת, המיועדת לאפשר העברת נתוני וידאו ושמע לטווחים ארוכים עבור הזרועות השונות בצה"ל ובהיקפים נרחבים - כנדרש בשדה הקרב המודרני.



הפיתרון הטכנולוגי לפרויקט מערכתי זה מתבסס על טכנולוגית WiMAX, ומיועד להיות מבוקר מאתרי בקרה מרכזיים. בפרויקט משתפת החברה פעולה עם מספר גורמים וביניהם חברת AIRSPAN.



עמוס ויצמן, סמנכ"ל השיווק של החברה: "תדיראן קשר רואה בפרויקט זה פרויקט מהותי ואסטרטגי, המבסס את מעמדה כספקית מערכות רדיו עתידיות לצה"ל ולצבאות שונים בעולם".



מניית תדיראן בבורסה בתל אביב עולה כעת בכ-1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully