וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה מספקת הסבר לזינוק של 18% במניה השבוע: חתמה על הסכם עם חברת הכבלים האמריקאית קוקס

שירלי יום-טוב

19.9.2005 / 13:08

היקף העסקה מוערך בכמה מאות אלפי דולרים; ג'קדה הודיעה גם על סיום הטמעה בחברה אמריקאית נוספת והשיקה גירסה מתקדמת של מוצר ה-Jacada Fusion, האמור להיות מנוע הצמיחה שלה



חברת מספקת היום הסבר לזינוק של 18% במניה בתוך שבוע. ג'קדה - המתמחה בגלגולה הנוכחי בפתרונות לשיפור תהליכי עבודה במוקדי שירות לקוחות - דיווחה היום על הסכם עם קוקס, חברת התקשורת השלישית בגודלה בארה"ב, ועל סיום הטמעה בחברת שירותי מיקור חוץ למוקדי שירות. ג'קדה לא פירסמה את היקף החוזים, אך על פי דברים שאמר בעבר מנכ"ל ג'קדה, גידי הולנדר, אפשר להעריך כל אחד מהם בכמה מאות אלפי דולרים.



חברת הכבלים Cox Communications תרכוש מחברת ג'קדה רשיונות שימוש במוצר ה-Jacada Fusion, שמבוסס על פתרונות האינטגרציה המסורתיים שנמכרו על ידי ג'קדה בהיקפים גבוהים בעבר. ג'קדה תטמיע בקוקס גירסה חדשה של המוצר, שגם עליו עליו היא מכריזה היום. כמו בכל הטמעה של ג'קדה, גם זו אמורה להיות קצרה באופן יחסי ולהסתיים בתוך 3 - 6 חודשים. קוקס היא אחת מחברות הכבלים הראשונות בארה"ב שתציע חבילת שידורי טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה בטכנולוגיית VoIP.



בנוסף, הודיעה היום החברה על סיום ההטמעה בחברת West Corporation האמריקאית, המספקת שירותי מיקור חוץ של מרכזי שירות. לווסט 27 אלף עובדים, והיא מנהלת תנועת שיחות בהיקף של 20 מיליארד דקות בשנה. המערכת של ג'קדה אמורה לפשט את תהליכי העבודה, הכוללים שימוש במספר אפליקציות רבות בו זמנית וניווט בין נתונים שונים על הלקוח.



עוד מכיוונה של ג'קדה: הכרזה על מוצר חדש - Jacada Fusion Agent Portal - המהווה התפתחות של המוצר המקורי שהשיקה החברה במחצית 2004. הפתרון כולל מערכת הודעות ופיקוח על המוקדן, והוא מבוסס web.



עד כה לא הצליח הג'קדה פיוז'ן לייצר לחברה צמיחה אמיתית בהכנסות - המטרה אליה שואפת החברה מהרצליה. ברבעון השני היו הכנסות החברה 5.5 מיליון דולר, עלייה של 600 אלף דולר ביחס לרבעון המקביל. ההפסד הנקי היה 230 אלף דולר. שווי השוק של ג'קדה בבורסה בת"א ובנאסד"ק מסתכם ב-65 מיליון דולר, כאשר בקופת החברה כ-39 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully