וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נס נערכת ליישום המלצות ועדת בכר: רוכשת את בית התוכנה הישראלי NTR ב-1.5 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

19.9.2005 / 14:14

NTR מתמחה במערכות התומכות במכירת מוצרי ביטוח ומעסיקה 30 עובדים; נס: ניתן מענה לצרכים משיקים לחברות הביטוח ולבנקים, על רקע הרפורמות בשוקי ההון הגמל והפנסיה



חברת נס טכנולוגיות (סימול NSTC) מחזקת את נוכחותה בתחום מערכות מידע לתחום הביטוח ורוכשת את חברת NTR הישראלית תמורת 1.5 מיליון דולר, ותשלומים נוספים המותנים בעסקות בחו"ל.



בנס ציינו כי מגזר הביטוח והפיננסים הוא מרכזי עבורה. נס מספקת שירותי טכנולוגיות מידע (IT) והפיתרונות שלה לעולם הביטוח כוללים את תחומי מערכות ליבה ומערכות מחשוב ארגוניות (ERP) של SAP, וכן שירותי מיקור חוץ לחברות ביטוח, קרנות פנסיה, בנקים וחברות כרטיסי אשראי בארץ ובחו"ל.



NTR הוקמה לפני כ-11 שנים על ידי עקיבא קלימן וצביקה קליך, מבעלי סוכנות הביטוח "קלע" ועל ידי צביקה נטר. החברה מתמקדת בפיתוח מערכות התומכות במכירה ובהפצה של מוצרי ביטוח ומעסיקה 30 עובדים. NTR מספקת תוכנת מכירות ביטוח חיים לחמש קבוצות הביטוח הגדולות בישראל, כך שלדברי נס, התוכנות נמצאות אצל למעלה מ-95% מסוכני ביטוח החיים בארץ. על לקוחות NTR נמנות קבוצות הביטוח מגדל, מנורה, כלל, הראל והפניקס וכן סוכנויות ביטוח עצמאיות. באחרונה, פועל בית התוכנה להרחבת פעילותו גם לשווקים בחו"ל, בעיקר באירופה.



שחר אפעל, נשיא תחום שירותים מנוהלים בנס, אמר כי מדובר בצעד נוסף בהתרחבות הפעילות של נס בתחום הביטוח והפיננסיים. "על רקע הרפורמות בשוקי ההון הגמל והפנסיה, המלצות ועדת בכר והצפי שלנו לעתיד, נס מזהה ונותנת מענה לצרכים משיקים לחברות הביטוח ולבנקים".



נס היא כמובן לא חברת שירותי ה-IT היחידה הפועלת בישראל בתחום הביטוח. מתחרה מרכזית היא סאפיינס, בניהולו של איציק שריר, שמנסה בשנים האחרונות להתבסס בשוק זה ומצליחה במידה מסוימת בלבד.



נס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-350 מיליון דולר, כ-17% מתחת לשווי השוק לפיו הונפקה בדיוק לפני שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully