וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר איגוד החברות הציבוריות: 63% מהמנכ"לים אופטימיים לגבי השפעת רפורמת בכר על שוק ההון

אסף רותם

19.9.2005 / 14:44

עוד עולה מהסקר - השינוי החשוב ביותר שיש לבצע בשוק ההון הוא הקטנת המעורבות הממשלתית; ניחושי סוף השנה: הצמיחה תסתכם ב-3.9%, ת"א 100 יעמוד על 755 נקודות



מרבית מנהלי החברות הציבוריות בישראל אופטימיים לגבי רפורמת בכר וסבורים כי היא תחולל שינוי חיובי בשוק ההון. כך עולה מסקר שנערך בקרב מנכ"לים ויו"ר דירקטוריון של כ-200 חברות הנסחרות בבורסה, ביוזמת איגוד החברות הציבוריות. הסקר נערך לקראת האסיפה השנתית של האיגוד שתתקיים מחרתיים, ביום רביעי. מהסקר עולה כי 63% סבורים שהשינוי שתחולל רפורמת בכר בשוק ההון יהיה חיובי במידה רבה, או במידה רבה מאד.



עוד עולה מהסקר, כי השינוי החשוב ביותר שיש לבצע בשוק ההון הישראלי, לדעת המנהלים, הוא הקטנת המעורבות הממשלתית בשוק ההון מהבחינה הרגולטורית. כך סברו 54% מהמנהלים.



שינוי נוסף שיש לבצע, עליו הצביעו 26% מהמנהלים, הינו עידוד גורמים נוספים לכניסה לשוק ההון, כמו רשויות מקומיות, והפרטת חברות ממשלתיות בבורסה בתל אביב - 17%.



עוד עולה מהסקר, כי 74% מהמנכ"לים חושבים שהבורסה לניירות ערך בתל אביב אטרקטיווית מבחינת גיוסי הון. הבורסה גם אטרקטיווית מבחינת רמת הסחירות: 43% מהמנכ"לים דרגו את הבורסה כאטרקטיווית מבחינה זו.



ולבסוף, ניחושי סוף השנה, בלעדיהם אין לסקר בשוק ההון חיוניות אמיתית: שיעור הצמיחה במשק יסתכם ב-2006 ב-3.9% ומדד תל אביב 100 יעמוד בסוף השנה על 755 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully