וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר: קשת היא מעתה ערוץ, לא זכיין

לי-אור אברבך

19.9.2005 / 15:37

קשת השקיעה בעונת החורף כ-100 מיליון שקל. תנסה 'לחנך' את מפרסמיה לייצר תכניות פרסום ארוכות טווח


מעברה של זכיינית ערוץ 2 קשת לארבעה ימי שידור, רביעי עד שבת, הושק היום באירוע גרנדיוזי בנמל תל אביב. הקונספט הכללי של הזכיינית, מרגע הפיכתה לגורם הדומיננטי בערוץ 2 הוא הסתמכות על לוח שידורי רוחבי המסתמך על רצועות קבועות. למעשה, תקיים את עצמה קשת כערוץ נפרד לכל דבר, תוך השקעה של 100 מיליון שקלים שיושקעו בעונת השידורים שתסתיים במאי 2006.

החל מנובמבר, תקופת התחלת הזיכיון החדש, תעלה קשת עם עשרות תוכניות חדשות. הבשורה היום מהזכיינית היא כי כ-80 תכניות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של פיתוח. על פי דרישות המכרז, יורחב הפריים טיים ויוגדר החל מ-19:00. כמו כן, יתווספו רצועות אחר הצהריים ותתקבע גם רצועת הלייט נייט החדשה.

עוד בהליך פיתוח: 15 סדרות דרמה, 21 תכניות השייכות לתחום התוכניות המועדפות - בעיקר סדרות ותוכניות ארוכות טווח בעלות אופי שידור ציבורי שיציבו את הפריפריה במרכז. השקעה נרחבת תעשה קשת בז'אנר הדוקמנטרי, אשר 40% מזמן המסך יוקדש לו. זאת בהמשך למדיניות ההשקעה הרצופה בתוכן. באופן כללי יורכב הפריים טיים מ-70% 'ז'אנר עליון'.

סמנכ"ל השיווק של קשת, צביקה ליבליך, אמר כי "ארבעה ימי שידור רצופים זה כוח גדול, זאת מאסה פרסומית קריטית". קשת תנסה 'לחנך' את מפרסמיה לייצר תכניות פרסום ארוכות טווח: "מפרסם שישריין לעצמו מראש זמן אוויר לפרסום לימי הקיץ, לתקופות החגים, יקבל חבילות משתלמות יותר. יהיה לנו לוח יציב וארוך טווח, המקנה הרגלי צפייה לאורך היום ובמשך ארבעה ימים מלאים", אמר ליבליך.

מנכ"ל קשת, אבי ניר אמר כי "המעבר לשידור ארבעה ימים אינו מסתכם בהכפלת ימי השידור. מדובר ברגע נדיר של ארגון, ההופך מארגון החי על זמן שאול ומשדר בימים מפוזרים לארגון המתחיל לחיות בעקרון הרצף. כעת, אפשר להתחיל לחשוב כמו ערוץ טלוויזיה. ערוץ שיש לו אופק של 10 שנים, בעצם אופק בלתי מוגבל".

"הביטחון והוודאות מאפשרים השקעות ארוכות טווח, תכנון קדימה, בניית תכניות ותשתיות כמו שערוץ מוביל צריך לחשוב ולעשות, ולא כמו זכיין", אמר ניר, "הציפיות שלנו הן לעשות קפיצת מדרגה משמעותית כבר בעונת החורף הקרובה בתכן וברייטינג. שמנו לעצמנו כיעד השקעה והובלה בפריים, ברצועות השידור וב-day time".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully