וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורינט תספק מערכות הקלטה וניתוח קול לחברת סלולר אמריקאית תמורת מיליוני דולרים

עומרי כהן

19.9.2005 / 16:13

מערכות ה-ULTRA של ורינט יותקנו ב-15 מוקדי שירות הלקוחות שמפעילה חברת הסלולר בארה"ב; מניית ורינט מגיבה בעלייה של 1.3% במסחר שלפני הפתיחה



הזמנה במיליוני דולרים רבים לחברת מקבוצת קומברס טכנולוג'י. ורינט דיווחה היום, כי תספק לחברת סלולר מובילה בארה"ב מערכות תוכנה מסוג ULTRA. המערכות יותקנו ב-15 מוקדי שירות הלקוחות שמפעילה החברה הסלולרית ברחבי ארה"ב, ומיועדות להקלטה ולניתוח של שיחות הטלפון המתקבלות במוקדי השירות. כמו כן מאפשרת המערכת תיעוד וניתוח של הודעות הדואר האלקטרוני אשר מתקבלות במוקד, ושל שיחות הצ'ט אשר מבצעים המוקדנים עם הלקוחות. הקלטת השיחות מאפשרת לארגון לנתח את המידע העסקי המתקבל מהלקוחות ולענות על צורכיהם בצורה טובה יותר.



"פתרון ה-ULTRA שלנו תוכנן לסייע לשיפור התהליכים העסקיים בארגונים רחבי היקף, על כל מחלקותיהם", ציין דן בודנר נשיא ומנכ"ל ורינט. "ניסיוננו הרב בעבודה עם חברות התקשורת העניק לנו הבנה עמוקה של האתגרים בפניהם עומדות חברות אלו, ואנו מחויבים להמשך הפיתוח של פתרונות חדישים לתעשיית התקשורת".



ורינט סיימה בסוף יולי את המחצית הראשונה של 2005 עם גידול של 25.6% בהכנסות, ל-146.8 מיליון דולר ועם צמיחה של 90% ברווח הנקי ל-7.2 מיליון דולר. בסוף יולי היו בקופתה של ורינט כ-265 מיליון דולר ובסוף השבוע נסחרה החברה בנאסד"ק לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר. בתגובה להודעה היום, עולה מניית ורינט ב-1.3% במסחר שלפני הפתיחה, ל-40.3 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully