וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט ה-IPTV באירלנד כבר סיפק הכנסות של כמיליון דולר לאופטיבייס

עומרי כהן

19.9.2005 / 17:55

ההזמנה השלישית ממפעילת הפרויקט מגנה נטוורקס נועדה להעשיר ולגוון את שירותי הווידיאו המתקדמים הניתנים למנויים בדבלין



תשעה חודשים לאחר שהודיעה כי תספק לחברת מגנה נטוורקס פתרונות וידיאו דיגיטליים מתוצרתה, דיווחה היום חברת על עסקה שלישית במספר עם מפעילת פרויקט ה-IPTV (טלוויזיה ווידיאו על גבי רשת IP רחבת פס) הראשון מסוגו באירלנד. את הפרויקט מבצעת החברה האירית עם חברת אינדוסטריה מאיסלנד.



על פי ההערכות, סיפקו שלוש העסקות לאופטיבייס הכנסה כוללת של כמיליון דולר. חברה ישראלית נוספת אשר לוקחת חלק בפרויקט היא ביטבנד, אשר סיפקה בעבר פתרונות וידיאו על פי דרישה (VOD) תמורת כמה מאות אלפי דולרים.



אופטיבייס מספקת פתרונות וידיאו דיגיטליים מתקדמים למפעילי תקשורת, ספקי שירותים ותוכן. הפלטפורמות שלה מאפשרות 'הזרמה' (streaming) של שידורי וידיאו באיכות גבוהה, על גבי רשתות תקשורת רחבות פס כדוגמת רשתות אופטיות ורשתות DSL. בחברה ציינו היום כי העסקה נועדה להעשיר ולגוון את השירותים המתקדמים הניתנים על ידה לפרויקט בדבלין, אשר מאפשר למגנט נטוורקס לספק ללקוחותיה שידורי טלוויזיה, טלפון ואינטרנט, על גבי רשת של סיבים אופטיים. שילוש זה מכונה כיום בעולם "טריפל פליי".



עוזי ברייר, מנכ"ל אופטיבייס, ציין כי החברה שמחה מאוד לקחת חלק בפרויקט רשת הפס הרחב המתוחכמת ביותר באירופה. "אנו שואפים באופן קבוע לספק פתרונות חדשניים באיכות גבוהה ועם רמת שירות גבוהה ביותר", הוסיף ברייר.



את המחצית הראשונה של 2005 סיימה אופטיבייס עם גידול של 66% בהכנסות ל-13.5 מיליון דולר, אולם גם עם גידול של 55% בהפסד הנקי ל-1.4 מיליון דולר. קופתה של החברה הכילה בסוף יוני מזומנים בשווי של כ-48 מיליון דולר.



היום נסחרת מניית אופטיבייס בנאסד"ק במחיר של 5 דולרים, המשקף לחברה שווי של 66 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully