וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תחשוף היום את תוכנית "אל על 2010"; תצטייד בשני מטוסי בואינג 777

זוהר בלומנקרנץ

20.9.2005 / 8:23

החברה תצטייד בשני המטוסים ב-2007; נסיעות אנשי העסקים הוכרה כמנוע צמיחה עיקרי ומחלקת העסקים של החברה תשודרג



חברת תצטייד בשני מטוסי נוסעים מדגם בואינג 777 כחלק מתוכניתה האסטרטגית החדשה - כך עולה מפרטי התוכנית "אל על 2010" שתוצג היום לפני כלי התקשורת.



הנהלת החברה, בראשותו של המנכ"ל חיים רומנו סיימה את הכנתה והתוכנית האסטרטגית החדשה הובאה לדיון ואישור מועצת המנהלים של החברה, בראשותו של ישראל בורוביץ'.



בהתאם לתוכנית, הכוונה להצטייד בשני מטוסי הנוסעים החדשים מדגם בואינג 777 ב-2007, שהוא המועד הקרוב ביותר בו תוכל החברה להשיג את המטוסים בשוק.



שני המטוסים יצטרפו למטוס נוסעים נוסף מדגם בואינג 767 אשר בכוונת החברה להכניס לשימוש מעונת אביב-קיץ 2006. המטוס מדגם זה ישמש את אל על בטיסותיה המתוכננות לשיקגו ומיאמי בארה"ב ולמזרח הרחוק והוא צפוי להגיע במאי 2006 לחברה.



התוכנית האסטרטגית החדשה מזהה "שני מנועי צמיחה", לבד מהמשך שימור וטיפוח הנוסע הישראלי ואשר נועדו ליצור ולטפח את אל על כמותג לאומי.



מנוע הצמיחה הראשון הוא התנועה העסקית. בהתאם לנתוני החברה, היא מצליחה אט אט להחזיר אליה את נוסעי מחלקת העסקים. בכוונתה להמשיך ולשפר עוד את המוצר לאנשי העסקים. כחלק מהתוכנית, אל על תחל בשדרוג מחלקת העסקים ויצירת מוצר חדש, במטוסיה מדגם בואינג 767.



מנוע הצמיחה השני הוא תנועת תיירים מחו"ל. בכוונת אל על להרחיב אסטרטגית את פעילותה בעידוד הגעתם של תיירים לישראל. כחלק מפעילות זו היא תשקיע ישירות בתקציבי פרסום ושיווק ותתמקד בארה"ב ואירופה. עוד תכלול פעילות זו הטסתם ארצה על חשבונה של מקבלי החלטות - ראשי קבוצות ומעצבי דעת קהל של תיירים מחו"ל כמו סוכני נסיעות, כמרים ונציגי כלי תקשורת בתחומי התעופה והתיירות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully