וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללי פיננסים על המלצת המכירה של סיטיגרופ: "התגובה מוגזמת - בכלכלת ישראל אין כל שינוי"

טל לוי

20.9.2005 / 9:39

בהתייחסו להמלצה על לאומי והפועלים, אומר: "פעילות הבנקים היא תמונת מראה למצב המשק בישראל, שכן כל תנועות ההון עוברות דרכם; המלצה על הבנקים, פירושה המלצה על כלכלת ישראל"



"כלכלת ישראל לא השתנתה והיא עדיין טובה וחזקה. מה שראינו אתמול זו תגובה מוגזמת להודעה של שחקן גדול כמו סיטיגרופ שפשוט הודיע מה הוא מתכוון לעשות". כך אומר אנליסט הבנקים, יובל בן זאב מכלל פיננסים.



"ההמלצה של סיטיגרופ התייחסה לקבוצת השווקים המתפתחים והיא אומרת שיש להסיט כסף על מנת להשקיע בשוק הפולני", מסביר בן זאב. "ברור שהכסף הזה יגיע על חשבון השקעה בשוק אחר ולאור התשואות הגבוהות שנרשמו אצלו בחודש האחרון, ממליצים שם להסיט כספים מישראל".



"זה לא אומר שהמצב בישראל לא טוב או שישראל יקרה במיוחד", מדגיש בן זאב. "המצב הוא שמתוך קבוצת השווקים המתפתחים יש שוק עדיף יותר בנקודת הזמן הזו".



בן זאב מציין כי השוק הישראלי דווקא נהנה מחיזוק באמצעות ההמלצה על בנק לאומי ובנק הפועלים. "פעילות הבנקים היא מראה על מצב המשק בישראל, שכן כל תנועות ההון עוברות דרכם. המלצה על הבנקים, פירושה המלצה על כלכלת ישראל".



"לא ראינו אתמול בריחה של כסף זר מהבורסה", הוא אומר, "אלא דווקא תגובה מהירה של המקומיים למידע שעשוי להיות שלילי. אולם לאחר שקוראים היטב את הדו"ח מבינים שהוא מכיל דווקא מניות מומלצות".



"ההערכה שלנו היא שצפוי היום תיקון, בדגש על מניות שני הבנקים הגדולים. יש מקום למימוש רווחים בריא בשוק: בסופו של דבר מה שקובע הוא ביצועי כלכלת ישראל שנראית עכשיו טוב מאד" מסכם בן זאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully