וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חיפה - חברת הספנות China Shipping תחל לפקוד גם את נמל אשדוד

שרון קדמי

20.9.2005 / 11:26

החברה הסינית - השמינית בגודלה בעולם – פועלת בשוק המתפתח והגדול בעולם בדרום-מזרח אסיה; החברה הודיעה גם על שילוב נמל אשדוד בקו הסחר הימי סובב עולם Amax - אחד החשובים בתחום הספנות



חברת נמל אשדוד סיכמה אתמול עם חברת הספנות China shipping - אחת מחברות האוניות הגדולות בעולם - על שיתוף פעולה במסגרתו יחלו אוניות החברה לפקוד אחת לשבוע את נמל אשדוד. במפגש שנערך בעיר גנואה שבאיטליה, השתתפו יו"ר חברת נמל אשדוד איריס שטרק; מנכ"ל חברת נמל אשדוד שוקי סגיס; מנהל פעילות צ'ינה שיפינג באירופה ובמזרח התיכון, zhu jin ze; ונציג החברה בישראל יצחק קון. החברה הסינית הודיע לאחרונה, כי תפקוד גם את נמל חיפה.



החברה הסינית - השמינית בגודלה בעולם ? פועלת בשוק המתפתח והגדול בעולם בדרום-מזרח אסיה, שנפח הפעילות בו בסחר הימי, גדל בכל שנה ביותר מ-12%.



צ'יינה שיפינג הודיעה בפגישה, כי החליטה על עגינה שבועית של אוניות חדשות באופן שיאפשר עגינת אוניות ענק בנמלי ישראל. כמו כן, הודיעה צ'יינה שיפינג, על שילוב נמל אשדוד בקו הסחר הימי סובב עולם Amax - הנחשב לאחד הקווים החשובים בתחום הספנות.



לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, משמעות ההחלטה היא שייפתח לראשונה קו סחר ימי ישיר בין נמלי המזרח הרחוק ובין נמל אשדוד לארה"ב, באופן שיאפשר לקצר באופן משמעותי את זמני ההגעה של מטענים וסחורות לישראל וממנה. לדברי שטרק, עגינת אוניות ענק בנמל אשדוד תאפשר בעתיד להפוך את נמל אשדוד גם לנמל שיטעון, המשרת את האגן המזרחי של הים התיכון ואת נמלי האזור.



לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "מדובר בצעד משמעותי המהווה ביטוי נוסף לחשיבות של הקמת נמל היובל ותרומתו להרחבת הפעילות בנמל אשדוד. זהו שלב נוסף בהכרה הצוברת תאוצה בקהילת הספנות העולמית בנמל היובל באשדוד, כנמל החשוב כיום בישראל. מדובר בשיפור משמעותי נוסף בשירות שתציע חברת הנמל ללקוחותיה. חברת נמל אשדוד וצ'יינה שיפינג סיכמו כי יבחנו בעתיד אפשרות לחלונות עגינה וזאת, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים ממשרד התחבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully