וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים הזהירה את ראשי המגזר הערבי: בנובמבר נתחיל לגבות חובות מס רכוש בקרב המגזר

רם דגן

20.9.2005 / 12:42

בסוף החודש הבא תפוג הארכת מבצע הגבייה "מס וחלילה ב'" שמעניק לנישומים תנאי תשלום מועדפים; הרשות מכשירה כוח מיוחד של סטודנטים שיבצע את אכיפת הגבייה



רשות המסים עומדת להתחיל במבצע גביית מס רכוש נרחב במגזר הערבי. בימים אלו משלימה הרשות את ההכשרה של כוח מיוחד - "צוות 100", אשר יאויש על ידי סטודנטים שגויסו לפעילות זמנית, שתופנה בעיקר לאכיפת הגבייה של חובות מס. הפעילות הראשונה של הכוח צפויה בתחילת נובמבר, ומטרתה תהיה אכיפת גביית מס רכוש בקרב המגזר הערבי.



היום פנה סמנכ"ל בכיר לאכיפת הגבייה ברשות המסים, זאב פורת, לראשי המגזר, להזכיר להם כי בסוף אוקטובר תפוג הארכה המיוחדת שניתנה במסגרת מבצע "מס וחלילה ב'" בו זכו הנישומים לתנאי תשלום משופרים. פורת הזהיר היום כי מי שלא יסדיר את חובו צפוי לפעולות אכיפה לגביית החוב.



במסגרת ההסכם עם סיעת רע"מ, הוארכה תקופת ההקלות לחייבי מס רכוש מעבר לתקופה המקורית של מבצע "מס וחלילה ב'". במהלך תקופה זו נמנעה הרשות מנקיטת פעולות הוצאה לפועל כנגד החייבים.



ברשות המסים ציינו היום כי במהלך חודש אוגוסט קיבלו כל חייבי מס רכוש הודעות תזכורת על גובה חובם ומהות ההסדר, הכולל פטור מלא מהצמדה וריבית, ופריסה ל-24 חודשים. להודעה צורף שובר תשלום. ברשות ביקשו להדגיש כי בחודש אוקטובר אין כמעט ימי עבודה בשל החגים, ולכן כל מי שיגיע בימים הקרובים יוכל לבצע את ההסדר כך שהתשלום הראשון יתבצע עד ה-31 באוקטובר. מי שלא יסדיר את חובו עד למועד זה צפוי לפעילות אכיפה של מלוא החוב - קרן מס, הפרשי הצמדה, ריבית וקנסות, אמרו היום ברשות.



חובות מס רכוש מסתכמים בכ-1.5 מיליארד שקל. במהלך המבצע שולם עד כה על ידי חייבים, שמימשו את ההטבות, סכום של 216 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully