וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספנד סיפקה פתרונות תקשורת לצלב האדום בסביבת ניו אורלינס במסגרת פעולות ההצלה בעקבות ההוריקן קתרינה

צורי דאר

20.9.2005 / 15:30

החברה הישראלית ביצעה אופטימזציה של רשת התקשורת של הארגון, אשר סבלה מעומסים כבדים בעקבות ההוריקן קתרינה



חברת אקספנד נטוורקס (Expand Networks) הישראלית סיפקה ציוד תקשורת ותמיכה טכנית לצלב האדום, במסגרת פעולות ההצלה בדרום ארה"ב בעקבות ההוריקן קתרינה.



רשת התקשורת של הצלב האדום בדרום ארה"ב, המקשרת בין מטה הצלב האדום בווירג'יניה לסניפי הארגון בלואיזיאנה, אלבמה וטקסס, סבלה מעומסים כבדים של תקשורת בעקבות ההוריקן קתרינה. לדברי מנכ"ל אקספנד, זוהר פרל, החברה סיפקה לארגון פתרונות לאופטימיזציית תעבורת נתונים שהחזירו את הרשת לפעילות מיטבית בתוך זמן קצר. פרל מסר כי לא נגבה תשלום עבור המערכות אך הוא העריך כי הצלב האדום, שהינו לקוח ותיק של אקספנד, ישלם בסופו של דבר.



אקספנד נטוורקס מפתחת ומשווקת פתרונות האצת תעבורת נתונים בתשתיות התקשורת בארגון, מבלי להגדיל את רוחב הפס. פיתרון זה מאפשר למשתמשים להקטין עלויות הכרוכות בהגדלת רוחב הפס, מונע צווארי בקבוק, מגביר את מהירות ההעברה של קבצים כבדים ומאפשר התקנה מהירה יותר של תוכנות.



אקספנד נטוורקס נוסדה בשנת 1998 ומעסיקה כ-70 עובדים. על בעלי המניות בחברה נמנים גם קרן לייטספיד, AOL, דיין ראושר ווסלס, קומקאסט, יורוקום וקרן פדרייטד קאופמן. על פי הערכות, אקספנד מוכרת בלמעלה מ-10 מיליון דולר בשנה.



בימים אלה מגייסת החברה 9 מיליון דולר מבעלות מניותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully