וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית אמפייר אונליין צללה 20% ב-AIM בעקבות הפסקת המגעים לרכישתה על ידי ספורטינג-בט

אפרת נוימן

20.9.2005 / 19:01

נעם לניר ל-TheMarker: "כנראה היו ציפיות בשוק שהעסקה תושלם; לצערי, לא הגענו לעמק השווה ולא התקדמנו מעבר למגעים ראשונים; מחיר המניה זה עניין ספקולטיווי"



חברת ההימורים ברשת ספורטינג-בט וחברת אמפייר אונליין, המשווקת הימורים ברשת, הודיעו היום לבורסה בלונדון כי הפסיקו את המגעים ביניהן לרכישה אפשרית של אמפייר על ידי ספורטינג-בט. מניית אמפייר הגיבה לידיעה בצניחה של 20% ב-AIM - למחיר של 202 פני. ספורטינג-בט התממשה ב-5%.



בתחילת החודש דיווחה אמפייר כי קיבלה הצעה לרכישה לפי מחיר מניה של 270 פני בעסקת מזומן ומניות. בשוק גם נשמעו הערכות כי אחרי ההצעה של ספורטינג-בט תגיע גם הצעה של חברת הימורים אינטרנטית נוספת - פארטי פוקר. מניית אמפייר הגיבה להודעה על הרכישה בעליה וכבר נגעה במחיר של 280 פני, אבל אז הגיעה אזהרה של פארטי על האטה בהמשך הצמיחה וכל שוק ההימורים ברשת "טולטל".



נעם לניר, מנכ"ל אמפייר, אמר היום ל-TheMarker כי "כנראה היו בשוק ציפיות שהעסקה תושלם. לצערי, לא הגענו לעמק השווה ולא התקדמנו מעבר למגעים ראשונים. מחיר המניה זה עניין ספקולטיווי. גם המסחר היום לא היה גבוה במיוחד יחסית לשבועות האחרונים והסתכם ב-16 מיליון דולר". מחירה של מניית אמפייר כעת גבוה ב-15% ממחיר ההנפקה ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully