וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל אינה מעוניינת ברכישת אמדוקס

גלית ימיני

21.9.2005 / 9:49

בראיון בלעדי ל-TheMarker שהתקיים בסן פרנסיסקו, אמר נשיא אורקל העולמית צ'ארלס פיליפס: "אמדוקס היא בעיקרה כיום חברת ייעוץ ושירותים ופחות חברה שמפתחת טכנולוגיה, לכן היא פחות מתאימה לנו; אני מעריך שכיום אנחנו מחפשים יותר את הדור הבא של החברות"





פיליפס עלה על הבמה גם כדי להציג את החזון החדש של אורקל לשנה הקרובה, חזון שנקרא Oracle Fusion Architecture; מדויק יותר לומר כי פיליפס עלה להציג את ה"buzz word" החדשה. פעם קראו לזה אינטגרציה, היום קוראים לזה פיוז'ן, ושתיהן באות לפתור את הבעיה העתיקה ביותר בעולם הטכנולוגיה: מה עושים כדי לגרום לשכבות הטכנולוגיה השונות בארגון "לדבר" טוב יותר זו עם זו, ולפעול באופן שהתהליך העסקי של הארגון יעבוד בצורה שוטפת באמצעות הטכנולוגיה.



אורקל הוציאה לנוכח החזון החדש סדרה חדשה של תוכנות Middleware (תוכנות תיווך) תחת השם פיוז'ן, כדי לאפשר איחוד טוב יותר בין שכבות הטכנולוגיה המורכבות הנמצאות בבסיסו של כל ארגון.



כמו בכל כנס הייטק, גם כאן המיצג של פיליפס היה מלא האדרה עצמית. לחיזוק הרושם הובאו אף כמה לקוחות ושותפים עסקיים שדיווחו כמה אורקל עשתה להם טוב. בין השאר עלה לבמה פול אוטליני, נשיא אינטל העולמית, שסיפר על המורכבות של אינטל כארגון ממוחשב בו עוברים כ-3 מיליון אימיילים ביום ברשת הפנימית, ועד כמה אורקל חשובה לניהול היומיומי של הארגון שלהם. לבמה עלה גם ראג' ג'ושי, מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה ההודית אינפוסיס, כדי לומר דברים דומים: "אורקל עשתה לנו רק טוב..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully