וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים בלי ששון

שירי עמית

21.9.2005 / 9:54

נ.ס ובעלה עברו למשכנם החדש לפני שלושה חודשים. הברז החדש שהתקינו בדירה נשבר פעמיים ובני הזוג המתינו זמן ממושך לתיקונו



נ.ס ובעלה עברו לפני כשלושה חודשים לביתם החדש. את הברז הנשלף והכיור במטבח הם רכשו מחברת "מיטראני", וחשבו שגם במקרה הזה בחרו במוצר איכותי, אבל שבוע לאחר ההתקנה נשבר החלק פלסטיק המחבר את הראש הנשלף עם הברז. רק כעבור כשבוע הגיע נציג של החברה להחליף את החלק. נ.ס קיוותה שמדובר במקרה חד פעמי, ואולם חודש וחצי מאוחר יותר הם פתחו את הברז במטבח ומים החלו לזרום מתוך ארון המטבח החוצה.



התקלה אירעה בדיוק בעת ההכנות לארוחת השבת, ובני הזוג נאלצו להתעסק בניקוי ובאיסוף המים. ביום ראשון בבוקר התקשרה נ.ס לחברה והזמינה שירות, ואולם רק לאחר כמה ימים הגיע נציג לתקן את הברז. התברר שבתוך הצינור של הברז קיים צינור גומי דק במיוחד, והוא זה שנקרע. נ.ס דרשה ברז חדש, וטענה כי לא ייתכן שחודש לאחר הקנייה הברז התקלקל, אך החברה ניאותה להחליף רק את הצינור הפגום. בפנייה לעיתון TheMarker כתבה נ.ס: "טענתי היא כפולה: האחת נוגעת לאיכות המוצר, שהתגלו בו שני פגמים בתוך פרק זמן של חודש וחצי. האם עלי לחשוש מדי יום מפגמים נוספים? הטענה השנייה נוגעת לחברה ולאופן הטיפול שלה בבעיה - הזמן הממושך שנאלצתי להמתין לקבלת השירות וחוסר הנכונות להחליף את כל המערכת למוצר תקין. שלחתי שני מכתבים לחברה אך עד היום לא זכיתי למענה".



מחברת מיטראני נמסר בתגובה כי "הברז שהתקלקל שייך לסדרת האיכות של החברה, והוא משווק שנים רבות ללא תקלות מיוחדות. לברז ניתנת אחריות על פעולתו התקינה של המנגנון ועל מבנהו החיצוני, וכמובן על תפקוד מלא ותקין. החלק הפגום אותר והוחלף ללא תשלום, והואיל ולא נמצא כל פגם בפעולת הברז עצמו לא היה טעם בהחלפתו. אנו מתנצלים על העיכוב במתן השירות, וחברתנו עושה הכל כדי לשרת את לקוחותיה במהירות ובמקצועיות". לנ.ס נותר רק לקוות שלאחר התיקון השני יהיה לה קצת שקט מהברז החדש, שהרי לא ייתכן שמוצר חדש יגרום לכל כך הרבה עוגמת נפש.



shiria@themarker.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully