וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי שלמור פורש מראשות איגוד משרדי הפרסום; יקים קבוצת חברות בשלמור-אבנון-עמיחי

איילה צורף

21.9.2005 / 12:11

שלמור: "אקים קבוצת חברות: משרד פרסום מגזרי, חברת פרסום לבני נוער, חברת מיתוג, ומערך קידום מכירות"; כפי שנחשף ב-TheMarker, יאנג & רוביקאם תגדיל אחזקותיה בשלמור-אבנון-עמיחי



רמי שלמור פורש מראשות איגוד משרדי הפרסום. זאת, לטובת הקמת קבוצת חברות תחת משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.



שלמור: "אקים קבוצת חברות בישראל, שיכללו משרד פרסום מגזרי, חברת פרסום לבני נוער, חברת מיתוג ומערך קידום מכירות".



כפי שנחשף ב-TheMarker, יאנג & רוביקאם העולמית תגדיל אחזקותיה בשלמור-אבנון-עמיחי ל-60%. כעת מחזיקה Y&R העולמית 49% מהמשרד, והיתר מתחלק בין השותפים במשרד. עד עתה, החזיקו השותפים רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי 17% כל אחד. לאחר ש-Y&R תשלים את הרכישה, יחזיק כל אחד מהם 13.3%.



ל-Y&R יש גם אפשרות להגדיל את אחזקותיה ל-100% מהמשרד, כלומר לרכוש את הבעלות המלאה מידי השותפים. על פי הערכות, מאחר שבעולם נוהגת הסוכנות ליהפך לבעלים היחידים במשרדי הפרסום ולא להסתפק בשליטה בהם - היא צפויה לממש אפשרות זו גם בישראל.



שלמור אמר כי, "ניהול האיגוד גוזל זמן רב, ולכן לא אוכל להמשיך להיות יו"ר במקביל לתפקידי החדש. כיום אני משקיע כ-25-30 שעות בשבוע רק בטיפול בענייני האיגוד. כעת אאלץ להתפטר, על מנת להתמקד בהקמת הקבוצה החדשה".



כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, הסנונית הראשונה למהלך הרחבת הקבוצה החל לפני מספר שבועות, עם הקמת סוכנות השיווק הישיר וקידום המכירות - וונדרמן. החברה החלפה לפעול בשבועות האחרונים, והיא עוסקת בימים אלו בניסיון להעביר אליה את תקציבי השיווק הישיר וקידום המכירות של לקוחות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.



שני לקוחותיו הגדולים של המשרד, שהוא השלישי בגודלו בארץ, הם שטראוס-עלית ופרטנר. בנוסף, מטפל המשרד בתקציבי מקבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים (טובורג ונביעות), במרצדס ויונדאי, ב-HOT ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully