וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנופי-אוונטיס מנסה לבלום את טבע ובאר - מבקשת מבית המשפט צו מניעה כנגד שיווק גרסאות גנריות לאלגרה

עומרי כהן

21.9.2005 / 18:20

הבקשה הוגשה לבית משפט פדרלי בניו-ג'רזי ומיועדת לבלום את טבע ובאר מלהמשיך ולמכור גרסה גנרית לאלגרה, שמכירותיה הסתכמו בשנה האחרונה ב-1.4 מיליארד יורו



שבועיים לאחר שהשיקה חברת , עם באר פארמסותיקלס, גרסה גנרית לתרופת האלגרה של סנופי-אוונטיס, הגישו סנופי-אוונטיס וחברת אלבני מולקיולר ריסרץ' לבית משפט פדרלי בניו ג'רזי, בקשה להוצאת צו מניעה כנגד שיווק גרסאות גנריות לאלגרה ברחבי ארה"ב. סנופי-אוונטיס מייצרת ומשווקת את האלגרה, ואילו אלבני פיתחה רכיבים בתרופה, אשר מזכים אותה בתמלוגים בגין המכירות.



את הצו מבקשת סנופי-אוונטיס להוציא כנגד טבע ובאר, וכן כנגד שתי חברות גנריות נוספות, רנבקסי ואמינו. כל הארבע מעורבות כיום עם סנופי אוונטיס בהליכים משפטיים הנוגעים לתקפותם של הפטנטים על התרופה, אשר מכירותיה הסתכמו בשנה האחרונה בכ-1.4 מיליארד יורו. לטענת סנופי-אוונטיס, מפירות הגרסאות הגנריות את הפטנטנים על התרופה המקורית, אולם באר קיבלה אישור סופי ממנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) לשווק גרסה גנרית משלה, והחלה לעשות זאת במשותף עם טבע בתחילת ספטמבר.



הצעד שננקט היום, נועד לאלץ את טבע ובאר להפסיק את שיווקה של הגרסה הגנרית לאלגרה. אולם למרות הצעד הנוכחי, נותרים המשקיעים בוול סטריט מאופקים ומניית טבע מאבדת 0.1% בלבד, למחיר של 33.2 דולר, המשקף לענקית התרופות הגנריות שווי של 22.5 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully